حرکت موازی تارتار با گل‌محمدی

به گزارش رکناورزشی، تیم ذوب‌آهن در بازی هفته اول مهدی تارتار را روی نیمکت ندارد و این مربی در کنفرانس خبری حضور نخواهد داشت. به این ترتیب حسین پاشایی به جای این مربی در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس شرکت می‌کند.

مهدی تارتار به دلیل اعتراض در بازی هفته پایانی فصل قبل از بازی اخراج شد و به همین دلیل یک جلسه از همراهی تیمش محروم خواهد بود. از آنجا که پس از این اخراج لیگ به پایان رسیده بود. تارتار در هفته اول لیگ پیش‌رو نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و این محرومیت را در لیگ جدید سپری می‌کند.

جالب است که یحیی گل‌محمدی نیز در این بازی محروم است. در صورتی که کمیته استیناف با بخشش این مربی موافقت نکند او نیز نمی‌تواند پرسپولیس را در بازی هفته اول مقابل ذوب‌آهن همراهی کند.

این 2 مربی فصل قبل نیز در آخرین بازی که مقابل هم داشتند محروم بودند. به نظر می‌رسد تارتار نمی‌خواهد از گل‌محمدی کم بیاورد و در همه محرومیت‌ها او را همراهی می‌کند با این تفاوت که این بار ممکن است کمیته استیناف سرمربی پرسپولیس را وتو کرده و به او اجازه همراهی در بازی هفته اول را بدهد. آنوقت است که تارتار تنها محروم این بازی خواهد بود.

انتهای پیام/

کدخبر: 812992 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟