المپیاد جهانی شطرنج؛ از پیروزی تیم ملی شطرنج زنان تا شکست تیم مردان

به گزارش رکنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، تیم ملی شطرنج مردان(آزاد) ایران امروز در دور یازدهم و پایانی مسابقات المپیاد جهانی شطرنج به مصاف تیم ملی مجارستان رفت و با نتیجه 1/5 بر 2/5 شکست را پذیرا شد.

روی میز 1 سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو، مقابل همتای خود به پیروزی دست یافت. روی میز 2 استاد بزرگ سید محمد امین طباطبایی مقابل رقیب خود به تساوی رضایت داد. روی میز 3 و 4 استاد بزرگ پویا ایدنی و استاد بین‌المللی سید خلیل موسوی مقابل همتایان خود نتیجه را واگذار کردند، تا بدین ترتیب تیم ملی شطرنج مردان ایران با نتیجه 1/5 بر 2/5  شکست خورد و در رده‌بندی پایانی رتبه 26 این مسابقات را کسب کرد.

همچنین تیم ملی شطرنج زنان ایران در دور یازدهم مسابقات المپیاد جهانی شطرنج مقابل تیم ملی پرتغال با نتیجه 3/5 بر 0/5 پیروز شدند. در این دور روی میز 1 سحر معصومی مقابل همتای خود به تساوی رضایت داد و روی میز 2 تا 4  استادان فیده بانوان آنوشا مهدیان و آناهیتا زاهدی‌فر  و میترا اصغرزاده مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند. تا بدین ترتیب تیم ملی شطرنج بانوان ایران با نتیجه 3/5 بر 0/5 به پیروزی رسیدند و در رده‌بندی نهایی مسابقات در رتبه 30 قرار گرفت.

انتهای پیام/

کدخبر: 812741 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟