مهاجری: پنجره ما به خاطر کرار جاسم هنوز بسته است/ سعی می‌کنیم دغدغه سقوط نداشته باشیم

رضا مهاجری سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص بازی نخست تیمش مقابل مس کرمان در هفته اول لیگ برتر به خبرنگار رکنا گفت: تیم ما در تعطیلات نیم فصل سعی کرد با توجه به بضاعت خود بازیکن جذب کند و البته به چند دلیل خیلی از بازیکنان خود را هم از دست دادیم. برخی سلیقه‌ای دیگر دوست نداشتند در تیم بمانند و برخی هم با مبالغ بالای تیم‌های دیگر از نفت خارج شدند. نفت مسجد سلیمان در بین تیم‌های لیگ برتری بیشترین بازیکن را از دست داده و بازهم با این شرایط ما در طول تمرینات و بازی‌های دوستانه به ویژه بازی آخر مقابل فولاد شاکله خود را بدست آورده‌ایم و انشالله بدون دغدغه به استقبال لیگ خواهیم رفت.

مهاجری ادامه داد: یکی از مشکلات این فصل ما این است که در برخی از پست‌ها تنها یک بازیکن داریم و این برای ما کمی نگران کننده است. البته که باید تشکر کنیم از آن بازیکنانی که حتی نصف مبلغ سال قبل و فقط با احترام به ما تمدید کردند و باشگاه تحت فشار نبود. اضافه کنم در هفته اول هم باید به مصاف تیمی برویم که هم مردم خوبش و هم بازیکنان و کادر این تیم یعنی مس کرمان قابل احترام هستند. مس کرمان هم قدمت دارد و هم سابقه حضور در لیگ قهرمان آسیا که نباید به این نگاه کنیم که تازه وارد لیگ برتر شده است. بازی سختی مقابل این تیم داریم و ما بیرون از زمین رفیق آن‌ها هستم و در زمین فقط به رقابت فکر می‌کنیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص حضور بازیکن و مربی بیش از حد خارجی در لیگ امسال اظهار داشت: ما چه چیزی از لیگ حرفه‌ای را داریم که حالا دردمان فقط حضور بازیکنان و مربیان خارجی است؟ لیگ ما فقط اسم حرفه‌ای را یدک می‌کشد و اگر خواستیم روزی از لیگ حرفه‌ای نام ببریم باید به امارات، ژاپن، کره،  استرالیا و قطر نگاه کنیم. من مخالف آمدن خارجی‌ها به لیگمان نیستم اما باید بدانیم چقدر لیگ ما آمادگی پذیرش آن‌ها را دارد و چقدر اصلأ در حد ما هستند. ما زیر ساخت نداریم و بازیکنان خارجی هم از این شرایط استفاده کرده و همیشه پرونده در فیفا داریم و اصلأ خود تیم ما که هنوز پنجره‌اش بابت کرار جاسم بسته بوده و حربه خوبی برای شکایت بازیکنان خارجی است. بازیکنان داخلی را اگر بدهی هم داشته باشیم میتوان با صحبت یا کم کرد و یا به توافق رسید. بازیکن و مربی خارجی بیاد تو ایران اما به قول معروف خوبش باید که هیچ جوره متحمل ضرر نشویم.

انتهای پیام/

کدخبر: 812635 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟