ماهری‌پور: با وجود پیگیری لازم ویزای انگلیس برای من صادر نشد/ بخاطر پول وطنم را نمی‌فروشم

پیمان ماهری‌پور در گفت‌گو با رکنا عنوان کرد: به محض  دریافت دعوتنامه من از سوی سازمان قویترین مردان جهان، کمیته ملی المپیک و مدیران فدراسیون برای دریافت ویزا اقدام کردند.

او در ادامه افزود: برای دریافت ویزا حدود دو ماه زمان داشتیم و بلافاصله نامه‌نگاری‌ها بین فدراسیون پرورش اندام و وزارت ورزش و وزارت با امور خارجه صورت گرفت اما متاسفانه ویزا صادر نشد.

ماهری‌پور گفت: در تماسی که با رئیس سازمان قویترین مردان جهان داشتم به من گفتند که ویزای شما تا چند روز آینده درست می‌شود و باید برای سال آینده خودت را آماده کنید.

کاوه درودی عضو کمیته حرفه‌ای‌های فدراسیون پرورش اندام در صفحه اینستاگرام خود مدارک و نامه‌نگاری‌های صورت گرفته با همکاری کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش را برای دریافت ویزا منتشر کرد تا تلاش فدراسیون و مدیران برای دریافت ویزای پیمان ماهری پور برکسی نادیده نماند.

وی که همچنان با تمرینات فشرده رکورد‌های خوبی میزند یک سالی است که پیشنهاد خوبی از کشور قطر دارد. او در این باره نیز می‌گوید: یک‌سال پیش از سوی قطری‌ها پیشنهاد تابعیت این کشور به من داده شد اما با اینکه امکانات و درآمد در این کشور  اصلا قابل قیاس با وضعیت فعلی ما نیست، من این پیشنهاد را رد کردم . هیچ وقت بخاطر پول وطنم را نمی‌فروشم.

badansazi2

 

 

انتهای پیام/

 

کدخبر: 811980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟