طاهرزاده: سردار آجورلو هم زمان جنگ سردار بود و هم در فوتبال امروز/ نمی‌گذارند یحیی مهاجم بیاورد/ امسال قرار است فولاد قهرمان شود

بهنام طاهرزاده بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص عدم جذب مهاجم تراز  اول برای پرسپولیس به خبرنگار رکنا گفت: خریدهای ما تا به امروز عالی بوده و فقط باید یک مهاجم خوب و تراز اول جذب کنیم، که با توجه به اتفاق‌های بیرون از زمین فوتبال فکر نمی‌کنم این اتفاق بیافتد. دوستانی در خارج از چارچوب فوتبال قرار دارند که نمی‌خواهند پرسپولیس دوباره قهرمان شود و در کار یحیی اخلال ایجاد می‌کنند. شما نگاه کنید همین دوستان وزارتی سال قبل به چه صورت استقلال را قهرمان کردند و با 27 امتیاز تقدیمی حاصل 16 پنالتی که برای این تیم گرفتند و بعد مشخص شد 9 تای آنها درست  نبوده و باعث قهرمانی تیم رقیب شدند.

وی ادامه داد: با شرایطی هم که الان هست باید بگویم قرار است تیم فولاد در لیگ دوره جدید قهرمان شود و به توجه به نوع مشکلاتی که در این استان هست مانند آب و هوا، اقتصادی و دیگر معضلات، باید دل این مردم را هم بدست آورد و نوبتی هم باشد نوبت تیم فولاد است که قهرمان شود. حمایت‌هایی که از این تیم می‌شود و بازیکنانی که بدون توجه به مبلغ بالا به خدمت گرفتند نشان می‌دهد برای قهرمانی این تیم برنامه‌ریزی شده است.

طاهرزاده افزود: وزیر جدید ورزش دوست داشت سال قبل پرسیولیس دیگر قهرمان نشود و این اتفاق افتاد و همه جوره با حمایت از استقلال تدارک قهرمانی این تیم را دیدند. ورزش ما سرجای خودش نیست و اساسا از بیرون هدایت می‌شود و مهندسی بازی‌ها و برنامه‌ریزی برای فوتبال هم از این دست اتفاق‌ها ست. امسال ما تنها هستیم و فقط هوادار و بازیکن و یحیی را داریم و نه مدیریت ونه دوستان بیرون فوتبال دوست ندارند دوباره پرسپولیس قهرمان شود و برای همین اجازه حضور یک مهاجم خوب را به این تیم نمی‌دهند.

وی ادامه داد: یحیی توان مبارزه با همه چیز را دارد غیر از دوستان خارج از زمین فوتبال و مدیریت فعلی باشگاه هم دست نشانده همان وزارتی‌ها هست. شما بیینید از زیر دست یحیی چند مربی به لیگ برتر معرفی شده و مشغول به کار هستند. ساکت الهامی، حمید مطهری و مجتبی حسینی با یحیی کار کرده و در زمره همین مربی‌ها هستند. گل محمدی بسیار توانمند است و هیچ وقت به دنبال دیده شدن نبوده و نیست و برخلاف خیلی از مربی‌ها که صبح تا شب در رسانه ملی هستند او فقط آرام کار خود را ادامه می‌دهد و می‌تواند امسال هم پرسولیس را قهرمان کند البته اگر اجازه اینکار داده شود. شما تیم رقیب را ببینید که مدیرعاملش چه طوری برای قهرمانی استقلال، فدراسیون و کمیته انضباطی و دیگر ارکان را زیر دست خود داشت و به واقع سردار آجورلو هم در دوران جنگ قهرمان بود و هم امروز هم سردار تمام عیار فوتبالی است و همه از دستورش پیروی می‌کنند.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 810981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟