طالقانی: ماجدی را خود ما سرکار آوردیم وحالا برای ما بزرگ شده/ تاج را می‌زنند تا سرپرست فعلی رییس شود/ دوستان دنبال مهندسی انتخابات هستند

عبدالکاظم طالقانی رییس برکنار شده هیات فوتبال خوزستان در این خصوص به خبرنگار رکنا، گفت: میرشاد ماجدی به دنبال مهندسی انتخابات پیش‌رو است و برای همین می‌خواهد آدم‌های خود را برای مجمع سازماندهی کرده و من را هم کنار زد. البته این کار غیر قانونی بوده و طبق ماده 9 بند 23  اساسنامه من حق اعتراض را برای خود محفوظ دانسته و به کمیته اخلاق شکایت کرده‌ام.

وی ادامه داد: ماجدی به همراه آن نماینده مجلس از بیرون فدراسیون درصدد زدن همه افراد و رای آوردن در انتخابات فدراسیون فوتبال است و برای همین در هرجایی که شده از پرونده ویلموتس برای خراب کردن وجهه تاج استفاده می‌کند. در همه کشورها شما اگر پول مربی را ندهید جریمه می‌شوید و این مربوط به تاج و غیر تاج نیست و البته ایشان این جریمه را کم هم کرد. برکناری من خلاف قانون بوده و ماجدی را که ما به سر کار آوردیم حالا باید از او بخوریم.

رییس برکنار شده هیات فوتبال خوزستان افزود: چرا باید افراد توانمند را کنار بزنیم؟ من سالیان سال است در فوتبال هستم و ماجدی مثل بهاروند من را هم برکنار زد تا به اهداف پلید خود برسد. خود ما و طبق دستور هیات رییسه او را سرپرست کردیم و حالا  فهمیدیم که توانمندی لازم برای اداره فدراسیون را ندارد و مطمئنم اعضای مجمع به او رای نخواهند داد. ماجدی با استفاده از کمیته بدوی سعی در مهندسی کمیته انتخابات و در نهایت انتخابات فدراسیون دارد.

طالقانی در پایان تصریح کرد: در موضوع مهدی تاج هم اگر او بخواهد من مثل همیشه کنارش خواهم بود و آنقدر موضوع ویلموتس و تاج را بد جلوه دادند که حالا هرکسی فکر می‌کند بدهی به این مربی بلژیکی تقصیر تاج است. اصلا در زمان تاج بدهی به علت تحریم و موضوع برجام نشد که پرداخت شود و پرونده ویلموتس اینقدر طول کشید. طرفداران میرشاد ماجدی به این صورت تاج را از میدان می‌خواهند کنار زده و برای خود در روز 8 شهریور رای جمع کنند.

انتهای یپام/

کدخبر: 810974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟