نوازی: جدایی سلیمان‌زاده به خواست خودش بود/ بازیکنان خارجی را با وسواس خاصی انتخاب می‌کنیم

«محمد نوازی» مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درگفت‌وگو با خبرنگار رکنا درخصوص شرایط این تیم اظهار داشت: خداراشکر شرایط خیلی خوبی داریم. در مرحله سوم بدنسازی قرار داشتیم که تصمیم گرفتیم بیشتر تمرکزمان را روی بازی‌های دوستانه بگذاریم. ولی با این کار وضعیت تیم خیلی سخت شد چرا که ما بازیکنان را به 2 بخش تقسیم کردیم. مثلا در یک بازی دوستانه یک سری از بچه‌ها بازی کردند در بازی‌های دیگر گروه دوم را به زمین فرستادیم. به این دلیل که تعدادی مصدوم و بیمار در تیم داشتیم خیلی تحت فشار قرار گرفتیم. چرا که هماهنگی تیم در این شرایط کار آسانی نبود. درست است که در 2 بازی دوستانه باخت دادیم ولی نتیجه برای ما اهمیتی نداشت. چرا که بیشتر سعی داشتیم به هماهنگی تیمی لازم و شرایط بدنی ایده‌آل دست پیدا کنیم که خوشبختانه به آن هر آنچه که در بازی‌های دوستانه هدف قرار بوده بودیم دست پیدا کردیم. واقعا همین‌ که بازیکنان هم با توجه به فشارهای زیاد تمرینات غر نزدند از جان و دل تمرین کردند جای شکر دارد. دیروز تمرینات بدنسازی تمام شد از فردا دوباره در اراک تمرین خواهیم کرد. با تمام این‌ها در حال حاضر وضعیت خوبی داریم.

وی درپاسخ به اینکه بازیکنان خارجی به خدمت گرفته شده را کسی معرفی می‌کند یا از طریق دیدن فیلم بازی انتخاب می‌شوند ادامه داد: به هرحال این بازیکنان معرفی می‌شوند. ولی فقط به این معرفی اکتفا نمی‌کنیم بلکه تمامی نکات مثل رزومه، فیلم بازی‌ها و غیره را درنظر میگیرم. نسبت به آخرین عملکرد، سن ، شرایط بدنی و غیره در مورد حضور و عدم حضور آن‌ها تصمیم گیری می‌کنیم. وقتی تایید شد اقدامات لازم جهت اخذ ویزا و مسائل دیگر نیز انجام می‌شود. بازیکن کلمبیایی جدیدمان تست‌های پزشکی‌اش را با موفقیت پست سرگذاشت. 2 روز گذشته مقابل مس چند دقیقه‌ای نیز بازی کرد. خداراشکر همه چیز خوب است درحال حاضر هم با دستور آقای رحمتی با تیم تمرین می‌کند. از فردا هم باقی بازیکنان به جمع ما اضافه می‌شوند موج جدید تمرینات بدنسازی قبل از شروع لیگ برتر را انجام خواهیم داد.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درمورد جدایی «رامتین سلیمان زاده» گفت: به هرحال هر بازیکنی قابل احترام است برای تیمش زحمت می‌کشد. ما رامتین را در لیست داشتیم ولی خودش تصمیم گرفت که به تیم دیگری برود. جدایی او به خواست خودش اتفاق افتاد. به این دلیل که پول زیادی هم درخواست کرده بود تصمیم به جدایی گرفت. رامتین خیلی برای تیم زحمت کشید امیدوارم که در ادامه فوتبالش موفق باشد.

نوازی در پاسخ به اینکه گفته می‌شود آن‌ها به دنبال جذب «سعید مهری» هستند گفت: اطلاعی در این خصوص ندارم. این حرف را برای اولین بار از دهان شما می شنوم.

وی درمورد اینکه سال گذشته آلومینیوم یکی از مدعان قهرمانی حذفی بود با این وضع چقدر میتوان به موفقیت این تیم امیدوار بود گفت: به هرحال رفتن ما به جام حذفی به نوعی توقع هواداران، مسئولین باشگاه و کادرفنی را بالا برد. تمامی تلاشمان این خواهد بود که امسال هم بتوانیم با همدلی زیاد آلومینیوم را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم باعث خوشحالی هواداران باشیم.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 810549 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟