بی‌‎اطلاعی مسئولان فدراسیون بوکس و رزمی از مبارزه سجاد غریبی/ بازی با اعتبار رشته‌های رزمی به سبک هالک قلابی

به گزارش رکنا، مبارزه سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی با جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستان باعث ناراحتی جامعه ورزش و مردم شد.

هالک قلابی که حتی الفبای مبارزه را هم بلد نیست و نمی‌داند چرخش هنگام مشت زدن با اخطار داور مواجه می‌شود، عملکرد خنده‌داری در این مبارزه داشت و به طرز اسفناکی ناک اوت شد و رینگ مبارزه را ترک کرد.

یکی از مسئولان فدراسیون انجمن‌های رزمی در این خصوص به خبرنگار رکنا گفت: این اعزام اصلا ربطی به ما نداشت چون او برای انجام بوکس به خارج از کشور رفته بود و نیازی به مجوز ما نداشت.

همچنین مسئولان فدراسیون بوکس هم از اعزام غریبی به این مبارزه ابراز بی‌اطلاعی کردند و معتقد بودند مبارزه‌ای که با مجوز فدراسیون همراه نباشد، سندیت ندارد.

در این رابطه هر 2 فدراسیون صحبت‌های منطقی را مطرح می‌کنند چون مجوزی برای خروج هالک قلابی از کشور صادر نکرده‌اند و او شخصا برای این مبارزه برنامه‌ریزی کرده و چون این فایت رسمیت نداشته، در هیچ یک از سایت‌های رکوردی رزمی ثبت نخواهد شد.

این مبارزه تنها چهره هالک ایرانی را نزد مردم سیاه‌تر کرد و او هم متوجه شد که فایت کردن به این سادگیا نیست و تنها با گرفتن آب پرتقال و فیگور گرفتن جلوی آینه یک نفر فایتر نمی‌شود.

امیدواریم مرجعی پیدا شود و جلوی اینگونه آدم‌ها را بگیرد تا با آبروی رشته‌های رزمی ایران بیش از این بازی نکنند.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 810095 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟