نوری: با ذوب‌آهن به دنبال تکرار خاطرات خوبم در اصفهان هستم/ اسدبیگی را نمی‌شناسم!

محمد نوری در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص وضعیت ذوب‌آهن پیش از شروع لیگ برتر گفت: هم اکنون در تمرینات پیش فصل هستیم و خداراشکر شرایط تیم خوب است. امروز هم بازی دوستانه‌ای با خیبرخرم‌آباد داریم و انشاالله طی هفته آینده در اصفهان هم آخرین تمرینات را دنبال کرده و آخرین بازی دوستانه خود را هم انجام خواهیم داد تا با بالاترین میزان آمادگی در لیگ حاضر شویم.

وی ادامه داد: ما نتوانستیم در کنار 7 یا 8 تیم در فصل نقل‌وانتقالات مبارزه کنیم و بازیکن گران‌قیمت به تیم اضافه کنیم اما در حد بضاعتمان این کار را کرده و ضمن حفظ شاکله اصلی تیم بازیکنان خوبی را هم به تیم آورده و کلا راضی هستیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره پیوستن سینا اسدبیگی به تیم پرسپولیس اظهار داشت: خیلی او را نمی‌شناسم و همین قدر می‌دانم که قبل از بازی دوستانه با مس رفسنجان از تیم رفت و سر از پرسپولیس درآورد. ذوب‌آهن یک تیم ریشه‌دار است و هر بازیکنی در این تیم باشد به لباسش افتخار می‌کند. من هم از برگشتن به اصفهان خوشحالم و فکر می‌کنم بتوانم خاطرات خوبم با سپاهان را این بار با ذوب‌آهن تکرار کنم. محمد نوری جز خوبی از مسئولان و هواداران تیم ذوب آهن طی این مدت چیزی ندیده و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در لیگ امسال قدرتمند ظاهر شویم.

انتهای پیام/

کدخبر: 810056 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟