مهاجم اشتوتگارت در رادار شیاطین سرخ

به گزارش رکنا، منچستریونایتد ساسا کلایژیچ مهاجم اشتوتگارت و همچنین بنجامین ششکو از ردبول سالزبورگ را در نظر گرفته است. او با قیمتی در حدود 17 میلیون پوند در دسترس است و در لیست گزینه‌های یونایتد قرار دارد. 

همچنین ششکو که روز شنبه در حالی که در اشتورم‌گراتس بازی می‌کرد دوباره توسط استعدادیاب‌های لیگ برتر تماشا شد، 55 میلیون پوند ارزش دارد. ایجنت ملی‌پوش 19 ساله اسلوونی هفته گذشته با یونایتد مذاکره کرد.

البته یونایتد در حال بررسی گزینه‌های جایگزین برای مهاجم برزیلی آژاکس است که بیش از 80 میلیون پوند برای او پول درخواست کرده، در حالی که آینده کریستیانو رونالدو همچنان در نامشخص است.

ستاره پرتغالی که علاقه زیادی به باشگاه سابقش اسپورتینگ لیسبون دارد، روز شنبه در مجموعه تمرینی کارینگتون یونایتد در کنار بازیکنانی مانند چارلی ساویج، چارلی مک‌نیل، آماد دیالو و هانیبال مجبری قبل از بازی یکشنبه در اولدترافورد مقابل رایو وایکانو تمرین کرد. 

 

کلایچیچ سال 2019 از آدمیرا واکر به اشتوتگارت پیوست و در 57 بازی 24 گل به ثمر رسانده است.

در عین حال ششکو در 41 بازی برای RB Salzburg 13 گل به ثمر رسانده است. او بین سال‌های 2019 تا 2021 در دوران حضور قرضی در FC Liefering تجربه کسب کرد.

با این حال، تن‌هاگ می‌خواهد در حالی که یونایتد برای شروع رقابت‌های جدید لیگ برتر آماده می‌‌شود، خط حمله خود را تقویت کند. تا اینجای تابستان یونایتد لیساندرو مارتینز، کریستین اریکسن و تایرل مالاسیا را به خدمت گرفته است. 

انتهای پیام/

کدخبر: 809683 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟