عضو هیات مدیره باشگاه استقلال: آجورلو در جذب بازیکن و قرارداد ساپینتو اختیار تام داشت/ پیشنهاد برای خرید تیم دارم اما در خدمت استقلال هستم

«حجت کریمی» عضو هیات مدیره باشگاه استقلال  در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا درخصوص شرایط این تیم اظهار داشت: به طور حتم هدف تمام مجموعه باشگاه استقلال موفقیت این تیم است. مدیران آبی‌پوشان تلاش دارند تا استقلال فصل پیش رو را با موفقیت پشت سر گذاشته باعث خوشحالی هوادران پرشورش باشد.

وی افزود: باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات نهایت تلاش خود را کرد تا بتواند مهره‌های مورد نظر خود را جذب کند تا به یک تیم قدرتمند در مسابقات لیگ برتر تبدیل شده با تمامی قوا در این رقابت‌ها قدم بگذارد. هیات مدیره باشگاه استقلال اختیارات تام را به مدیرعامل تیم واگذار کرده است و آجورلو در حیطه عقد قرارداد با ساپینتو و جذب بازیکنان اختیار تام داشت.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: به طور حتم استقلال همچون فصل گذشته به موفقیت و کسب عنوان قهرمانی می‌اندیشد و تلاش می‌کند تا بتواند با تلاش گروهی به این مهم برسد. استقلال همانطور که فصل گذشته با شایستگی قهرمانی لیگ برتر شد ین استحقاق را دارد از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

کریمی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود قصد سرمایه‌گذاری در یک باشگاه لیگ برتری و جدایی از هیات مدیره باشگاه استقلال را دارد، اعلام کرد: پیشنهاداتی در این زمینه دریافت کرده‌ام ولی در حال حاضر در خدمت استقلال هستم و تمام تلاشم بر این است به این تیم کمک کنم.

وی درمورد درآمدزایی باشگاه استقلال گفت: مدیرعامل باشگاه درباره این موضوع صحبت‌هایی را انجام داده‌اند، او به طور حتم به دنبال درآمدزایی برای استقلال است و راهکارهایی را در این خصوص در نظر دارد که به زودی عملی خواهند شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 809675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟