ساعد وکیل: اسدبیگی می‌تواند تا 2 سال محروم شود/  قرارداد داخلی با امضا مانند قرارداد اصلی بار حقوقی دارد

امیر ساعد وکیل در خصوص قرارداد سینا اسد‌بیگی با پرسپولیس به خبرنگار رکنا گفت: من قرارداد او را هنوز ندیده‌ام و اگر امضای طرفین در پایین قرارداد وجود داشته باشد، تا 2 سال از حضور در میادین محروم است. قرارداد باید ظرف 10 روز بعد از امضای داخلی در هیات فوتبال و سازمان لیگ و فدراسیون ثبت شود و آثار حقوقی آن اجرایی شود. البته در خصوص قرار داد اسد بیگی همان اوراق قرار داد داخلی برای اجرایی شدن مفاد حقوقی کافی بوده و تعهد هم برای بازیکن و هم برای باشگاه ایجاد خواهد کرد.

وکیل پیشین باشگاه پرسپولیس افزود: برخی فکر می‌کنند قرارداد داخلی اجرایی نیست و جنبه حقوقی ندارد. تاکید می‌کنم اگر سینا اسد‌بیگی قرارداد داخلی را امضا نکرده باشد، کاغذی بیش نبوده و مشکلی برای قرارداد او با پرسپولیس نیست، ولی اگر قرارداد با سربرگ ذوب‌آهن با امضا بوده باشد و با پرسپولیس هم قرارداد امضا کرده باشد، محرومیت برایش در پی خواهد داشت.

وی در خصوص محرومیت احتمالی باشگاه پرسپولیس هم افزود : اگر پرسپولیس در جریان قرارداد داخلی سینا اسد‌بیگی با ذوب‌آهن نباشد، محرومیتی برایش نمی‌توان متصور بود، ولی اگر با علم قبلی این کار را کرده باشد پرسپولیس هم به مانند بازیکن محروم خواهد شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 809096 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟