علیپور: عملکرد هیات تهران در توسعه رشته‌ها و قهرمان‌پروری قابل تقدیر است

به گزارش رکنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، این مجمع به ریاست «محمد علیپور» رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی و با حضور «کرمعلی ایرجی» معاون‌توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، «یحیی دادویی‌مقدم» رییس هیات انجمن‌های ورزشی استان تهران، «مهدی میرزاییان» مدیر روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، «محمدرضا فراهانی» دبیر هیات، خانم «سیما کرمی» نایب رییس بانوان هیات، روسای هیات‌ها شهرستانی و‌حوزه‌های تابعه و نمایندگان بخش‌های مختلف برگزار شد.

در ابتدای این مجمع دادویی‌مقدم رییس هیات انجمن‌های ورزشی استان تهران ضمن خوشامدگویی به حاضرین و ارائه گزارشی از فعالیت‌های این هیات در سال ۱۴۰۰ گفت: هیات تهران با کمترین و حداقل امکانات و نبود سرانه ورزشی در اکثر رشته‌های ورزشی در سطح کشور جزو‌‌ اولین‌ها است و‌ در واقع ما با این گستردگی کار نیازمند یک سالن و‌ زمین اختصاصی هستیم و در این بین از اداره کل ورزش و‌جوانان استان تقاضای حمایت داریم.

وی اظهار داشت: برای توسعه رشته‌ها، کمیته‌ها و‌حوزه ها و هیات‌های شهرستانی باید تعامل و‌ هماهنگی مناسب و‌ لازم را داشته باشند به خصوص که روی هیات‌ها و‌حوزه ها باید که ادارات ورزش آن مناطق نظارت بیشتری ارائه دهند.

دادویی همچنین از حمایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی و جناب علیپور و پشتیبانی اداره کل تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این نشست علیپور رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی اذعان داشت: هیچ تشکل ورزشی با این ابعاد و گستردگی کار در کشور وجود ندارد و‌ در واقع فدراسیون انجمن‌های ورزشی بار بزرگی از روی دوش ورزش ایران برداشته و باعث صرفه‌جویی در ورزش شده که در این بین نقش موثر هیات‌های استانی به عنوان خط مقدم و‌نوک پیکان بسیار پر رنگ و انکارناپذیر است.

وی تصریح کرد: به واقع هیات انجمن‌های ورزشی استان تهران با مدیریت جناب دادویی در توسعه رشته‌های تحت پوشش عملکرد مناسبی داشته و‌تیم‌های ورزشی این هیات در سطح کشور عمدتا در رأس بوده و‌قهرمانان زیادی در هر 2 بخش آقایان و‌بانوان در این مجموعه فعالیت می‌کنند که قابل تقدیر است.

تصویب انتصاب اعضای جدید هیات رییسه و انتخاب ذیحساب و‌همچنین ارایه گزارشی از فعالیت‌های آموزشی توسط نایب رییس بانوان از دیگر موارد مطروحه در این مجمع بود.

انتهای پیام/

کدخبر: 807435 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟