عنایتی: استقلال مدعی شماره یک قهرمانی است/ با وریا بسیار بد برخورد شد/ تیم ملی را وارد حاشیه نکنیم

رضاعنایتی بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال در خصوص وضعیت این روزهای تیم ملی به خبرنگار رکناگفت: من اصلا با این شرایط موافق نبودم و تیم ملی را خودخواسته به حاشیه بردیم. خیلی راحت می‌شد این موضوع را رسانه‌ای نکرد و در فضایی آرام به نفر اول تیم ملی اولتیماتوم داد و از او برنامه‌های مدون را درخواست کرد. باید شان اسکوچیچ را حفظ می‌کردیم و با تمرکز حواشی به وجود آمده را مدیریت کرده و اجازه گسترش به آن نمی‌دادیم. ما زمان زیادی تا جام‌جهانی نداریم و همه باید یکدل شده و با جمیع نظرات تیم را حمایت کرده و به جام جهانی بفرستیم.

عنایتی درباره صحبت‌های مهدی طارمی علیه اسکوچیچ افزود: خب وقتی یک همچین مسئله‌ای به وجود می‌آید، برخی از بازیکنان صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که بعدها نمی‌شود آن‌ها را بر زبان آورد. مهدی طارمی علیه اسکوچیچ صحبت کرده و در یک مقطع زمانی خاص بوده است و حالا باید تمامی مصاحبه‌ها و حرف‌ها را فراموش کنیم و فقط به موفقیت تیم ملی فکر کنیم. این تیم نماینده 70 تا 80 میلیون ایرانی است و معمولا درهر خانواده‌ای اختلاف نظر وجود داشته و طبیعی است.

بازیکن اسبق استقلال در خصوص اردوی این تیم در ترکیه و خریدهای نقل‌وانتقالاتی این تیم اظهار داشت: من خوشحالم از اینکه شاکله این تیم حفظ شد و حتی چند مهره تازه نفس هم اضافه شده و با این شرایط دست ساپینتو باز است و با توجه به شناختی که از او و تیم دارم استقلال دوباره مدعی جدی قهرمانی است.بازیکنان تاثیر گذار تیم هنوز حضور دارند و به موفقیت این تیم در لیگ پیش رو خوشبین هستم. هرچند کاپیتان پرسابقه با بد شرایطی مجبور به ترک تیم شد و اصلا نحوه برخورد با او درست نبود. وریا غفوری از چهره‌های خوب استقلال بوده و کاپیتان یک تیم الگوی دیگر بازیکنان است و هنوز هم این طور ترک تیم و رفتن از استقلال رابرای وریا غفوری باور ندارم .

رضا عنایتی در پایان ضمن تشکر از تمام مدیران لیگ یکی که پیشنهاد کار به او برای حضور در لیگ دسته یک را داده‌اند افزود: من چون در شرایط خوب لیگ برتر بوده‌ام برای همین به پیشنهادهای لیگ یک فکر نکرده و الان هم در مشهد هستم و به یکی دو پیشنهاد لیگ برتری دارم فکر می‌کنم و به زودی تیمم را مشخص خواهم کرد.

انتهای پیام/

 

 

کدخبر: 806889 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟