نخستین ال کلاسیکوی فصل با قضاوت داور آفریقایی

به گزارش رکنا، تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا بامداد یکشنبه از ساعت 7:30 به وقت تهران در ورزشگاه آلجاینت شهر لاس وگاس آمریکا به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا اولین ال‌کلاسیکوی فصل را در قالب یک بازی دوستانه برگزار کنند.

اوت این بازی به بابوکار جالو، داور گامبیایی که چند سال است در لیگ حرفه‌ای آمریکا (MLS) سوت می‌زند، سپرده شده است. بابوکار جالوی 47 ساله، حرفه مربیگری را سال 1996 در گامبیا آغاز کرد و سال 2011 در فهرست داوران مورد تایید فیفا قرار گرفت.

بوباکار در واکنش به انتخابش به عنوان داور ال‌کلاسیکو گفت:« این را به مرحوم عمو بادو جاسه و پا سواره فی تقدیم می کنم؛ دو مردی که مرا از زمین های خاکی پیدا کردند، به من ایمان آوردند و  نشان دادند که می توانم یک داور موفق باشم. از حمایت همسرم، خانواده ام، دوستانم، فدراسیون جهانی فوتبال، فدراسیون داوران فوتبال آمریکا و سازمان داوران حرفه‌ای آمریکا سپاسگزارم.»

تیم‌‌های بارسلونا و رئال مادرید در حالی اولین مصاف خود در فصل جدید را در آمریکا برگزار خواهند کرد که مصاف قبلی آنها در سانتیاگو برنابئو با برتری 4 گله تیم کاتالان به پایان رسید. بارسلونا پیش از این دو بازی دوستانه برابر اولوت و اینتر میامی انجام داده ولی این نخستین بازی پیش فصل رئال مادرید است.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 806654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟