بلبلی: ناراحت می‌شوم وقتی می‌گویند قدر خودت را ندانستی/ به خاطر حسینی به پیکان آمدم

«محمدبلبلی» مهاجم تیم فوتبال پیکان تهران در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص جدایی از تراکتور اظهار داشت: قراردادم با تراکتور نیم فصل بود و زمانیکه مدت آن به پایان رسید از باشگاه تماس گرفتند و پیشنهاد تمدید قرارداد دادند ولی به این خاطر که دوست داشتم فضای جدیدی را تجربه کرده و زیرنظر مجتبی حسینی کار کنم، به پیکان آمدم. همیشه تمام تلاشم را کردم که بهترین عملکرد را داشته باشم چون عموما آقا مجتبی هم بیشتر به بازیکنانی نیاز دارد که دوندگی بالا دارند و به همین خاطر از هیچ تلاشی برای پیشرفت و کمک به تیمم دریغ نخواهم کرد.

وی درخصوص همکاری با «مجتبی حسینی» ادامه داد: پیش از این هم سابقه همکاری با آقای حسینی را درنفت مسجد سلیمان داشتم و شناخت بسیار خوبی از او دارم. درمجموع مربی خیلی فنی است که از کار کردن با او لذت می‌برم.

وینگر تیم فوتبال پیکان در واکنش به اینکه بسیاری می‌گویند، او قدر خودش را ندانسته وگرنه در جایگاه‌ بالاتری حضور داشت گفت: این سوال را حدود 2 سال است که همه ازم می‌پرسند. خیلی این حرف‌ها برایم دردناک است. همه می‌گویند که «محمد بلبلی» قدر خودش را ندانست ولی هیچکس نمی‌گوید که دیگران قدرم را ندانستند و در حقم بدی کردند. آن اتفاقاتی که در استقلال برایم افتاد به راحتی برای همه فراموش شد اما کسی به این فکر نکرد که چقدر سختی کشیدم تا بتوانم دوباره خودم را پیدا کنم.

وی ادامه داد: در آن سال‌ کلی پیشنهادات خارجی و داخلی خوب داشتم ولی به خاطر سهل انگاری، یک اشتباه بچه‌گانه و سوء استفاده محض بسیاری از افراد سودجو به این حال و روز افتادم به اولین بازیکنی تبدیل شدم که برایش محرومیت برای بستن قرارداد ایجاد می‌شود. صراحتا عرض می‌کنم که اصلا دلم نمی‌خواست چنین اتفاقاتی رخ دهد، در هیچکدام از مسائلی که پیش آمد به خواست من نبوده کاملا اتفاقی بوده است. ولی باز همه چیز را گردن گرفتم. ولی حالا دنبال این هستم که با عملکرد خوبم خودم را ثابت کنم. چرا امسال سال بسیار متفاوتی را شروع کرده‌ام، انشاالله بتوانم در کنار مجموعه پیکان به بهترین‌ها دست پیدا کنم. 

بلبلی در پایان خاطر نشان کرد: دوست دارم از هوادارن عزیز باشگاه تراکتور که خیلی بهم لطف داشتند واقعا حمایتم کردند نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم. درشت است که برای آن‌ها سرباز خوبی نبودم ولی برایم سنگ تمام گذاشتند امیدوارم عمری باقی باشد بتوانم دوباره با حضور در این تیم آن همه مهر و محبت را جبران کنم.

انتهای پیام/

کدخبر: 806461 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟