گواردیولا: برای بازگشت دوباره به بایرن پیر هستم/ هیچ بازیکنی به بایرن مونیخ، بارسلونا و رئال مادرید نه نمی‌گوید!

به گزارش رکنا،  پپ گواردیولا در آینده برای مربیگری به بایرن مونیخ بازنخواهد گشت، اگرچه او پیش از دیدار مجدد با منچسترسیتی در روز شنبه، تحسین خود را از این باشگاه آشکار کرد.

سیتی شنبه شب در گرین بی بایرن (بامداد یکشنبه در انگلستان) به مصاف بایرن می‌رود. با این حال، در حالی که گواردیولا مملو از تمجید از بایرن بود، حتی فاش کرد که هنوز آپارتمانی در مونیخ دارد، اما ایده بازگشت به بایرن را پس از ترک سیتی رد کرد.

پپ در مورد بازگشت فرضی به آلیانز آرنا گفت: "نه دیگر من خیلی پیر خواهم شد." بایرن در حال حاضر یک مدیر استثنایی دارد و نقل و انتقالات خوبی انجام می‌دهند. من در آنجا بسیار خوشحال بودم. مشتاقانه منتظر دیدن افراد زیادی هستم، زیرا این بخش باورنکردنی از زندگی من بود. من هنوز یک آپارتمان در مونیخ دارم و بعد از همه‌گیری هنوز هم آن را دارم. من خاطرات بزرگ و بزرگی در آنجا دارم."

بسیاری از یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن را به عنوان جانشین بالقوه گواردیولا در سیتی می‌دانند و این 2 در سال‌های اخیر برای بحث در مورد تاکتیک‌ها و فلسفه فوتبالی خود در تماس بوده‌اند. بنابراین جای تعجب نیست که گواردیولا پر از تمجید از ناگلزمن بود و از او حمایت کرد تا با از دست دادن رابرت لواندوفسکی کنار بیاید. لوا بازیکن مهمی در تیم بود، ولی هسته اصلی تیم همچنان در بایرن هستند که منظورم مانو، یو (کیمیش) و توماس هستند. 

گواردیولا گفت: "می‌توانم در مورد خودمان صحبت کنم. ارلینگ و جولیان اینجا هستند و تاثیر مثبتی روی بازی ما خواهند داشت. فصل گذشته گل‌های زیادی به ثمر رساندیم؛ لیگ برتر را بردیم و به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم. اما وقتی باشگاه‌هایی چون رئال، بارسا و بایرن تماس می‌گیرند، همه بازیکنان دوست‌دارند به آنجا بروند و دیگر باشگاه‌ها باید پول بیشتری پرداخت کنند. 

انتهای پیام/

کدخبر: 806453 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟