پیرجهان: با بدشانسی المپیک و قهرمانی جهان را از دست دادم/ ترسی از رقابت با دوندگان آفریقایی ندارم

مهدی پیرجهان دونده در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط فعلی خود پس از عدم حضور در رقابت‌های جهانی اظهار کرد: حضور رویداد بزرگی را از دست دادم و شرکت در مسابقات قهرمانی جهان آرزوی هر ورزشکاری است، چون ورزشکاران سال‌ها تلاش می‌کنند تا بتوانند ورودی این مسابقات را به دست آورند. بالاخره یکسری اتفاقات رخ می‌دهد که ورزشکار در آن بی تقصیر است. من سال‌ها است رویای حضور در مسابقات جهانی و المپیک را در سر دارم اما متاسفانه المپیک را به دلیل کرونا از دست دادم و برای جهانی هم روادید برای ما صادر نشد.

این قهرمان ادامه داد: بدشانسی دست بردار من نیست اما امیدوارم برای رقابت های پیش رو دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد تا بتوانم توانایی‌های خودم را در میادین بزرگ بین المللی به اثبات برسانم.

وی با اشاره به اینکه دنبال کسب بهترین نتیجه و مدال از بازی های کشورهای اسلامی است، گفت: نزدیک به ۳ هفته دیگر مسابقات کشور‌های اسلامی را در پیش داریم و خودمان را برای این رویداد آماده می کنیم. تمام تلاش من این است تا بتوانم مانند همیشه برای کشورم بهترین نتیجه را به دست بیاورم. البته کار سخت است زیرا دوندگان آفریقایی هم حضور پیدا خواهند کرد اما ترسی از رقابت با آن ها ندارم.

دونده ملی‌پوش با اشاره به بد قولی‌هایی که از طرف مسئولان باشگاه پلیمر خلیج فارس در قبال او صورت گرفته است، بیان کرد: ما با اسم تیم پلیمر خلیج فارس وارد مسابقات داخل سالن استانبول شدیم، اما در عوض در آنجا از ما حمایتی نکردند و تنها بخشی از مبلغ را در اختیار ما گذاشتند و این اتفاق منجر شد تا دچار مشکلات فراوان شویم. حتی پاداشی هم که به ما قول داده بودند به ما نداند که این اتفاق باعث لطمه خوردن به ورزشکار می شود.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 806251 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟