کریمی: آماده مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری هستیم/ رکابزنان مطرح پیگیر حضور در آرویج شرق مازندران هستند

«عبدالمطلب کریمی» در گفت‌و‌گو با رکنا، درخصوص شرایط تیم دوچرخه سواری آرویج شرق مازندران (مقاومت) برای حضور در مرحله دوم لیگ دوچرخه سواری اظهار کرد: خوشبختانه رکابزنان ما در این مدت تمرینات خوبی را دنبال کرده‌اند و از هر نظر مهیای حضور در مرحله دوم هستند. اگر چه رقابت‌ها در سیرجان است اما تمام تلاش ما این است تا بتوانیم بهتر از مرحله نخست نتیجه بگیریم.

وی افزود: رقابت سختی پیش رو داریم، زیرا تیم ها برای کسب امتیاز می آیند و همین کار را سخت می‌کند اما برنامه‌ریزی که داشته‌ایم این است که اجازه عرض اندام به سایر تیم‌ها ندهیم. خوشبختانه در این مدت حمایت‌های خوبی از طرف اعضای هیات مدیره باشگاه از جمله «عبدالرضا فولادی» و مسئولان هیات دوچرخه‌سواری استان مازندران از ما صورت گرفته و این اتفاق وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کنند تا بتوانیم با نتایج خوب زحمات این عزیزان را جبران کنیم.

مدیر تیم دوچرخه سواری آرویج شرق مازندران (مقاومت) با اشاره به اینکه برای تور بین‌المللی آذربایجان مذاکراتی را برای رکابزنان داخلی و خارجی داشته اند، گفت: طبق تقویم فدراسیون جهانی دوچرخه سواری "UCI" که برنامه ریزی شده تور بین المللی آذربایجان در مهر ماه در ایران برگزار خواهد شد و از کشور ما تنها تیما به همراه دانشگاه آزاد که ثبت کنتینتال داشته ایم‌اجازه حضور در این مسابقات را داریم. به همین دلیل با توجه به اهمیت بالای این رویداد تصمیم داریم تا بتوانیم با یک تیم باکیفیت وارد این مسابقات شویم. 

کریمی در پایان تصریح کرد: در این مدت یکسری رکابزنان مطرح داخلی پیشنهاد داده اند تا به تیم ما بیایند، هر چند فعلا پاسخی به آن‌ها نداده‌ایم. البته اگر بودجه ما اجازه دهد شاید جذب دوچرخه سوار خارجی هم در دستور کار قرار دهیم هر چند همه چیز به مصوب دستور هیات مدیره باشگاه بر می گردد.

انتهای پیام/

کدخبر: 806249 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟