اختر: بردهای فصل گذشته استقلال اقتصادی بود/ خدا کند محبی را جذب کنیم

«ادموند اختر» در گفت‌و‌گو با رکنا، در خصوص بازیکنان جدید استقلال اظهار داشت: استقلال تقریبا خریدهای خوبی داشته است، کاوه رضایی یکی از این بازیکنان جدید است که امیدوارم امسال هم بتواند به تیم کمک کند. 

وی افزود: سال گذشته شاهد بازی‌های زیبایی از استقلال نبودیم، بردهای اقتصادی به دست می‌آمد. به عنوان یک پیشکسوت، سال گذشته از استقلال فقط انتظار قهرمانی داشتم که میسر شد. امسال نقاط ضعف و قوت را کادرفنی با آنالیز و برنامه‌هایی که دارند باید پوشش دهند و امیدوارم خریدهایی که انجام شده با نظر و درخواست سرمربی پرتغالی بوده باشد که خودش هم پاسخگو باشد. 

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: امسال دیدارهای لیگ با حضور تماشاگران برگزار می‌شود و این فشار را روی تیم‌ها بیشتر می‌کند، امیدوارم ساپینتو بتواند فشار هواداران را کنترل کند و قهرمانی استقلال را تکرار کند. 

اختر در رابطه با نقل و انتقالات آبی‌پوشان عنوان کرد: استقلال امسال شاکله اصلی‌اش حفظ شده و ریزش آنچنانی نداشته است. فقط در ایران است که همه اتفاقات زیرنظر سرمربی باید باشد همه جای دنیا تیم‌ها کمیته فنی قوی متشکل از پیشکسوتان‌شان دارند که آن‌ها هم در جذب بازیکنان نظر می دهند. 

وی افزود: خدا کند استقلال محبی را جذب کند، او جوان توانمندی است که کمی زود تصمیم گرفت لژیونر شود و در اوج جوانی به لیگی رفت که نتوانست آنجا بازی کند اگر یک سال دیگر می گذشت شاید فوتبالش تمام می شد. با آمدن به استقلال از خریدهای خوب این تیم خواهد بود.

اختر در پایان در خصوص بازیکنان جوانی که از لیست استقلال خط خوردند گفت: این بازیکنان سرمایه‌های باشگاه استقلال بودند. وقتی بازی به آن‌ها نمی رسد ماندنشان در استقلال فایده‌ای ندارد. باید به تیم‌های دیگر بروند بازی کنند، ستاره شوند و برگردند. بازیکنان جوان را نباید به راحتی از دست داد باید به طور قرضی به تیم‌های دیگر می‌رفتند اما حتما نظر و صلاح سرمربی و مدیریت این بوده که به طور قطعی جدا شوند امیدوارم اگر ستاره شدند با هزینه‌های هنگفت به استقلال برنگردند.

انتهای پیام/

کدخبر: 806188 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟