توصیه جالب ساپینتو به یامگا برای لیگ برتر فصل آینده

به گزارش رکنا، تمرینات تیم فوتبال استقلال این روزها به صورت فشرده در ترکیه پیگیری می‌شود و بازیکنان این تیم شرایط جدیدی را زیر نظر ساپینتو تجربه می‌کنند. سختگیری‌ها و تمرینات فشرده ساپینتو بسیاری از استقلالی‌ها را شگفت زده کرده و آنها با جدیت تلاش می‌کنند در این تمرینات سنگین توانایی‌های شان را به مرد پرتغالی ثابت نمایند.

یکی از بازیکنان آماده استقلال در تمرینات کوین یامگا، مهاجم فرانسوی است که فصل گذشته توانست لیگ ایران را از حضور خود شگفت زده کرده و عنوان دومین گلزن برتر مسابقات را به خود اختصاص دهد.

یامگا از جمله بازیکنان بسیار آماده استقلال در اردوی ترکیه است که ساپینتو هم حساب ویژه‌ای روی او برای فصل بعد باز کرده است. ساپینتو که از شم گلزنی بالای این مهاجم آگاهی پیدا کرده، به وی تاکید کرده است که فصل آینده باید آنقدر گل بزند تا آقای گل شود.

استقلال یکی از تیم‌های پر مهاجم این فصل رقابتهای لیگ برتر است که از بازیکنانی چون آرمان رمضانی، ارسلان مطهری، سجاد شهباززاده، پیمان بابایی و کوین یامگا در خط حمله سود می‌برد و به زودی نیز کاوه رضایی به خط حمله این تیم اضافه می‌شود؛ و این حجم بالا از مهاجمان با کیفیت در یک تیم کار را برای همه آنها جهت رسیدن به ترکیب ثابت دشوار می‌کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 806026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟