پورموسوی: کمیته فنی یک نمایشگاه است/ رفت و برگشت اسکوچیچ یک شکست بزرگ برای فدراسیون بود

سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در خصوص مسائل به وجود آمده در نیمکت تیم ملی به خبرنگار رکنا گفت: بزرگترین اشتباه را مرتکب شدیم که ایشان را برکنار کردیم و وقتی دوباره او را به تیم ملی بازگرداندیم اشتباه بزرگتر را انجام دادیم. من خودم در اوایل کار دراگان با تیم ملی، از نظر فنی نقد به او زیاد داشتم اما حالا با توجه به اینکه چند ماه به جام‌جهانی مانده لزومی به برکناری ایشان نبود و آرامش تیم ملی را فقط برهم زدیم.

وی ادامه داد: حالا که او را با توجه به نظر هیات رییسه به تیم بازگرداندیم، بازیکنانی که با رفتن او پست و استوری گذاشته و ابراز خوشحالی کرده بودند، با اسکوچیچ دچار چالش خواهند شد. آیا واقعأ بازگشت وی منطقی بود؟ من فقط می‌توانم بگویم این یک شکست بزرگ برای تیم ملی و فدراسیون بود.

کارشناس فوتبال ایران افزود: چرا باید نظر کمیته فنی توسط هیات رییسه نقض شود و کمتیه فنی بیشتر شبیه یک کمیته فورمالیته باشد؟ با این رفت و برگشت مشخص شد، برخی که می‌گویند تصمیم‌های مهم فوتبالی را خارج از فدراسیون می‌گیرند درست است و باید به روی آن بیشتر فکر کرد.

سیروس پورموسوی در پایان اظهار داشت: من این روزها با تیمم در اردوی الیاف تهران هستیم و در مقطع بعدی که به اینجا خواهیم آمد جهت حضور پرقدرت در لیگ یک چند بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

کدخبر: 805297 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟