یوسفی: شرایط امکاناتی خیلی بهتر از گذشته شده/ هدفم کسب مدالی خوش‌رنگ است

علیرضا یوسفی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص اینکه شرایط از لحاظ امکانات پیش از حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی برای آن‌ها چگونه است، اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خیلی بهتر از گذشته شده است، البته هنوز هم باید زمان بگذرد تا به آن شرایط ایده‌آلی که ما توقع داریم برسد. باید به فدراسیون وقت باید زمان داد تا برنامه و کارهایی که مدنظر دارند اجرایی کنند، زیرا با یک یا 2 هفته چیزی پیش نمی‌رود و نمی‌توان درباره عملکرد آن‌ها قضاوت مناسبی داشت.

وی درباره شرایط آمادگی خودش گفت: حقیقت امر این است شرایط بدنی تمام تیم پس از اتفاقاتی که در دوره مدیریت قبلی به وجود آمد منجر به این شد تا خیلی خوب از لحاظ روحی و بدنی تمرین نداشته باشیم. با وجود بازگشت به اردوها تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا به شرایط صددرصد برسیم تا بتوانیم در قونیه نتیجه خوبی بگیریم.

دارنده مدال طلای جوانان جهان درباره اینکه هدفش در کشورهای اسلامی چیست، اینطور پاسخ داد: فعلأ که استارت لیست نیامده زیرا شناخت چندانی نسبت به رقبایم ندارم و تنها هدفم ثبت بهترین عملکرد در این مسابقات است، البته هدفم ابتدا کسب مدالی خوش‌رنگ و سپس رکوردشکنی است. امیدوارم در مدت باقی‌مانده بتوانم با انجام تمرینات مناسب به آمادگی مطلوبی برای موفقیت در قونیه برسم. نیتم فقط شاد کردن دل تمام مردم ایران است. اگر لایق این کار باشم پرچم کشورم را به اهتزاز دربیارم.

یوسفی در پایان درباره اینکه کار کردن زیر نظر علی‌حسینی را چطور می‌بیند، گفت: در این مدتی که آقا سعید به عنوان سرمربی انتخاب شده تمرینات خوبی زیر نظر او دنبال می‌کنیم و حُسن خوبی که او دارد اینکه از لحاظ اخلاقی خیلی با اخلاق است و در مسائلی که ایراد هستیم کنار ما می‌آید و ایرادمان را به ما گوشزد می‌کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 805287 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟