سالن ورزشی چند منظوره نوشهر به نام شهید یوسف رنگرز مزین شد/ بیانیه زیبای حسن رنگرز

به گزارش رکنا، سالن ورزشی چند منظوره حسن رنگرز که در نوشهر به علاقه‌مندان خدمات ورزشی ارائه می کند، با درخواست این قهرمان از این پس به نام شهید یوسف رنگرز شناخته می‌شود.

index

به همین منظور پهلوان حسن رنگرز بیانیه احساسی و زیبایی را منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم رب‌الشهدا و الصدیقین

تاریخ این دیار ، مملو است از یاد و نام رادمردانی آزاده و بی‌مدعا ، مستور در گمنامی و خوش‌نامی . اسطوره‌هایی متواضع که عهد عشق با خون بستند و وارث قطره‌قطره خونشان «الله» است.

 گود زورخانه‌ی آن‌ها خط مقدم جبهه بود و یا علی گویانشان پرده در خبث متجاوزان بعثی.

همتشان بر حراست از وجب وجب ناموس وطن و خاک کشور بود.

غیورمردان و پهلوانان تربیت شده در مکتب علوی ، و عاشق بر فضل و کرم خداوندگار که با از خودگذشتگی و ایثار از بزرگترین سرمایه‌شان که همانا جان بود گذشتند ، تا ملتی در سایه معرفت و پایمردی این نیکان و پاکان در امنیت و آرامش زندگی کنند.

رجاء واثق و ایمان قلبی بر این مهم دارم که جای‌جای ایران اسلامی بالأخص اماکن و محیط‌های ورزشی ، خواستگاه تبلور عینی فرهنگ پهلوانی می‌باشند.

لذا در این روز خجسته (#عیدسعیدغدیرخم) که متعلق به آقا امیرالمومنین ، نخستین پهلوان عالم ، شاه٬مردان ، اسوه‌ی جوانمردی و شجاعت می‌باشد ، با نیت احیا و تأنیس نام ارزشمند شهدا برای نسل جوان حاضر و نسل‌های بعد و همچنین تجدید عهد و تقدیس و تکریم از مقام شامخ شهدا ، زین پس نام سالن ورزشی جهان پهلوان حسن رنگرز ( خادم و نوکر مردم ) به نام شهید سرافراز ورزشکار #یوسفرنگرز مزین خواهد شد.

به نیابت از شهدایی که اسطوره‌های مانا و پهلوانانی متصف به صفات اصالت ، فداکاری و بزرگی بوده‌اند.

هیچ دوربین و قابی نبود تا در لحظات افتخار آفرینی ، در آوردگاه نبرد با نامردان به ثبت و ضبط دلاوریشان بپردازد و هیچ سکویی نبود تا ایستاده بر جایگاه اول ، پلاک زرین نامشان در بر سینه‌ی فراخ و بزرگوارشان بیاویزد .

بی‌نام و نشان در مقابل حضرت حق زانو زدند تا خداوند ، والاترین مقام و منزلت بشری را سکوی افتخارشان قرار دهد.

باشد که شهدا شافی٬ ما در دنیا و عقبی باشند .

حسن رنگرز

خادم الشهدا

 

کدخبر: 805002 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟