لیورپول در حال هایجک آنتونی از منچستریونایتد

به گزارش رکنا، بر اساس گزارش‌ها، لیورپول با آنتونی هدف منچستریونایتد مذاکره کرده است. قرمزها پیش از این فابیو کاروالیو و داروین نونز را به رده‌های هجومی خود اضافه کرده‌اند، اما گفته می‌شود که به دنبال مهاجم دیگری هستند.

به گزارش یاهو اسپورتس، آژاکس در ازای آنتونی، که 20 گل در 72 بازی برای این باشگاه به ثمر رسانده، 69 میلیون پوند درخواست می‌کند و یونایتد حاضر به پرداخت این مبلغ نیست و فضایی را برای لیورپول باقی می‌گذارد تا بتواند به این تیم حمله کند.

آنتونی دوران موفقیت‌آمیزی را در آژاکس تحت هدایت اریک تن‌هاگ، سرمربی جدید یونایتد سپری کرد و این بازیکن 52 ساله علاقه‌مند است که دوباره با مهاجم اولدترافورد متحد شود.

البته علی‌رغم جذب تایرل مالاسیا و کریستین اریکسن، یونایتد در بازار نقل و انتقالات کند بوده است و می‌خواهد آژاکس ارزش خود را کاهش دهد. پس از انجام مذاکرات با آژاکس و ایجنت آنتونی، لیورپول می‌تواند باشگاه مستقر در آمستردام را متقاعد کند که پیشنهادی به مبلغ 59 میلیون پوند برای این بازیکن 22 ساله را بپذیرد.

تن‌هاگ ظاهراً با درخواست از مقامات یونایتد برای حرکت سریع پاسخ داده است.

سائوپائولو، تیم سابق آنتونی، به شدت مراقب پیشرفت است و طبق گزارش‌ها، تیم برزیلی 20 درصد از هر مبلغی را بدهکار است.یونایتد روز گذشته خرید کریستین اریکسن هافبک سابق تاتنهام را تایید کرد که قراردادی 3 ساله با اولد تافورد امضا کرده است.

این در حالی است که تن‌هاگ تأیید می‌کند کریستیانو رونالدو بخشی از برنامه های او برای آینده است و ستاره پرتغالی شانس رفتن به یک باشگاه عربستانی را که نامش فاش نشده بود را رد کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 804366 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟