پشت پرده واکنش‌های مجازی به مجری مطرح تلویزیون/ ادمینی که اخراج شد

به گزارش رکنا، فضای مجازی این روزها جو ملتهبی دارد و هرکسی که در این اتمسفر تنفس میکند، به خود اجازه اظهار نظر در خصوص مباحث مختلف و گاها توهین به افراد دیگر را می دهد.

این اتفاق به جایی رسیده که هر اشتباه سهوی هم با واکنش های تند برخی افراد مواجه می شود و اینبار قرعه به نام مهدی توتونچی مجری مطرح تلویزیون افتاده است.

داستان از از این قرار است که توتونچی پیج خود را به یک ادمین فوتبالی سپرده که خبرهای داغ نقل و انتقالاتی را منتشر کند.

این ادمین که بیشتر اخبار منتشر شده را از کانالها و پیج های مختلف کپی می کرد، یک خبری را که در آن نام باشگاه پرسپولیس به اشتباه پیروزی درج شد بود را در استوری پیج مهدی توتونچی به اشتراک گذاشت که وقتی خود توتونچی متوجه این موضوع شد، این استوری را تصحیح کرد.

نکته جالب اینجاست که مجموع زمانی این استوری بالا بود کمتر از 25 دقیقه شد اما همین موضوع بهانه را دست هتاک های مجازی داد که به خود اجازه دهند به توتونچی توهین کنند.

این موضوع که  یک اشتباه سهوی از سوی ادمین پیج بود بیش از حد مورد توجه قرار گرفت و مسئولان باشگاه پرسپولیس از این مجری مطرح شکایت کردند.

البته ادمین پیج مهدی توتونچی به علت این اشتباه اخراج شد اما گویا هنوز عده ای با این اشتباه سهوی کنار نیامده اند.

به نظر میرسد فعالیت های ضعیف نقل و انتقالاتی مسئولان باشگاه پرسپولیس در 2 هفته گذشته سبب شده تا آنها برای اینکه توجهات به سمت دیگری جلب شود، تمام کاسه کوزه ها را سر توتونچی بشکنند تا به این ترتیب عدم جذب مهاجم و هافبک خارجی را کاور کنند.

از سوی دیگر بحث پوشیدن پیراهن این مجری در یک برنامه پس از شکایت باشگاه پرسپولیس هم موضوع دیگری بود که با یک جست و جوی ساده می توان متوجه شد توتونچی بیش از 10 بار این پیراهن را با رنگ های مختلف بر تن کرده، چون این لباس از یکی از برندهای مطرح دنیا است و هیچ قصدی در صحبتها و کارهای توتونچی نبوده است.

اینکه در دنیای مجازی هربار یک مجری را به یک تیم منتصب میکنند کار درستی نیست و این مجری بارها از سوی هواداران استقلال هم مورد هجوم قرار گرفته است.

بهتر است این موضوعت ساده و پیش پا افتاده باعث ایجاد تفرقه نشود و مسئولان کمی آستانه تحمل خود را بالا ببرند چون این مسائل جزئی و اشتباهات سوی نباید به قدری ادامه داشته باشد تا هواداران خونگرم فوتبال ایران نسبت به یک مجری زحمتکش و مطرح ورزشی موضع بگیرند.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 803479 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟