تن‌هاگ: می‌خواهیم فوتبالی زیبا و هجومی ارائه دهیم/بازیکنان منچستریونایتد از فوتبال بازی کردن لذت می‌برند

به گزارش رکنا، روز گذشته شیاطین سرخ برای برگزاری اردوی تور پیش فصل خود به بانکوک تایلند سفر کردند و اریک تن‌هاگ در آغاز تور پیش‌فصل منچستر یونایتد در خصوص شرایط مختلف این تیم صحبت‌هایی را انجام داد.

وی درباره انتظارات از تیم گفت:البته که من می‌خواهم به تیمم شور و نشاط و انرژی بدهم. اما باید بگویم که بازیکنان اینجا واقعاً خوب تلاش می‌کنند. آن‌ها بر کاری که انجام می‌دهند متمرکز هستند و خودشان انگیزه و انرژی به تیم تزریق می‌کنند.

او سپس به تمجید از بازیکنان پرداخت و اینطور به صحبت خود ادامه داد: می‌بینید که بازیکنان منچستریونایتد از فوتبال بازی کردن لذت می‌برند. آن‌ها بسیار خوب با هم تمرین می‌کنند.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در مورد تور پیش فصل گفت:من و بازیکنان منچستریونایتد 2 هفته فرصت داریم که خیلی دقیق‌تر از هم شناخت پیدا کنیم و تمرینات خوبی داشته باشیم. من می‌خواهم شناختم را درمورد بازیکنان منچستریونایتد افزایش دهند. بازیکنان هم می‌خواهند بدانند من و دستیارانم چگونه افرادی هستیم.

تن‌هاگ در نهایت تصریح کرد که شیوه بازی یونایتد باید چگونه باشد و گفت: ما می‌خواهیم فوتبالی فعالانه و پویا ارائه دهیم. چه با توپ و چه بدون توپ، هدف ما باید پیاده‌سازی این سبک باشد. دستیارانم تمام تلاششان را خواهند کرد که تیممان در هر شرایطی پویا باشد. ما شجاع هستیم. می‌خواهیم اکثر مواقع توپ را در اختیار داشته باشیم و گزینه‌های مختلفی برای بازی‌سازی به دست بیاریم. اما وقتی توپ را در اختیار نداریم سعی خواهیم کرد برنامه پرسینگ را اجرا نماییم.

انتهای پیام/

کدخبر: 802024 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟