تقوی:بازیکنان تیم ملی والیبال با انگیزه هستند/ نباید لهستان را دست کم بگیریم

میلاد تقوی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال در دور مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال اظهار کرد: همانطور که در گذشته اشاره کرده بودم، بازیکنان تیم ملی با انگیزه هستند و ثابت کردند با فرصت دادن و حمایت شدن می‌توانند در آینده نه چندان دور به ثبات لازم برای حضور در تیم ملی ایران برسند. خیلی از نگرانی‌ها بعد از رفتن نسل طلایی با این بازی‌ها از بین رفت.

وی افزود: قطعأ ما براساس این بازی‌ها نمی‌توانیم تیم ملی را ارزیابی کنیم باید صبورتر باشیم تا در آینده‌ای نه چندان دور تیم ملی را در بازی‌های مهم‌تر بسنجیم. ضمن اینکه از صعود تیم ملی بعد از سال‌ها به دور نهایی لیگ ملت‌های والیبال بسیار خوشحالیم اما نباید از شرایط فعلی مقرور شویم. این تیم نیاز به تجربه همدلی و تلاش مضاعف دارد. اما کادر فنی تیم ملی نشان داد مجموعه قابل اعتمادی و هماهنگی بین این کادرفنی ایرانی و همچنین تیم ملی جدید یکی از نقاط قوت این تیم است.

دبیر فدراسیون والیبال درباره اینکه آیا می‌توانیم امیدوار به شکست دوباره لهستان در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها باشیم، گفت: ما توانستیم یک بار لهستان را ببریم در این بازی‌ها هر چند دلیل نمی‌شود آن‌ها را بخواهیم دست کم بگیریم. منطقی است لهستان یکی از بهترین تیم‌های دنیا را در اختیار دارد و حتمأ بچه‌های ما برای مقابله با این تیم برنامه‌های جدیدی را اجرا خواهند کرد. ما بارها مقابل لهستان بازی کردیم برخی اوقات نتیجه به ما بوده و برخی اوقات هم به ضرر ما بوده است. اما امیدوارم باز هم بچه‌ها با تکیه بر انگیزه و تلاش مضاعف بتوانند در مقابل آن تیم پیروز شوند.

انتهای پیام/

کدخبر: 802520 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟