کریمی: تمام تلاشم بازگشت به روزهای اوج است/ یزدانی کشتی‌گیر بزرگی است

علیرضا کریمی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص عملکرد خود در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد اظهار کرد: مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی محسوب می‌شد و به همین لحاظ سطح رقابت‌ها خیلی بالا بود، زیرا تمام مدعیان و غربال شده‌های تیم ملی در اینجا حضور داشتند و من هم در بین این نفرات آمدم و کشتی گرفتم. بالاخره با توجه به شرایطی که داشتم از جمله مصدومیت و همچنین عمل جراحی و در کنار آن تشکیل خانواده متاسفانه نتوانستم مانند گذشته مرتب و منظم به تمریناتم ادامه دهم. برای این مسابقات تنها بین 1 تا 2 ماه تمرین کردم. پس از پایان چرخه انتخابی، می‌خواهم تمرین کنم تا ببینم چه شرایطی برای من در آینده پیش می‌آید.

وی درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند کریمی پس از پارگی رباط صلیبی از روزهای اوج خود فاصله گرفته است، گفت: طبیعی است 90 درصد ورزشکاران از جمله کشتی‌گیران که رباط صلیبی پاره می‌کنند و مجبور به انجام عمل جراحی می‌شوند، خیلی سخت می‌توانند به روزهای خوب خود برگردند. البته من تمام تلاشم را می‌کنم مانند گذشته به روزهای خوبم دوباره بازگردم و بهترین کشتی‌هایم را به نمایش بگذارم.

دارنده مدال نقره جهان درباره اینکه چه نظری درباره حسن یزدانی دارد، بیان کرد: یزدانی نیاز به تعریف و تمجید من ندارد. او قهرمان جهان و المپیک و دارای منش پهلوانی است. برای او در ادامه مسیر از جمله قهرمانی جهان آرزوی موفقیت می‌کنم تا همچنان بتواند به افتخارآفرینی خود برای ایران ادامه دهد. 

کریمی در پایان درباره اینکه مردم در کشتی او با یزدانی او را تشویق کردند، گفت: همیشه مردم به من لطف و محبت داشته‌‌اند و امیدوارم ما قدر این محبت عزیزان را بدانیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 802463 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟