نصراصفهانی: حیف شد جام‌جهانی را از دست دادیم/ باید به رشته تیراندازی توجه ویژه‌ شود

محسن نصراصفهانی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص عدم اعزام تیم ملی تپانچه به جام‌جهانی کره‌جنوبی اظهار کرد: با تمام تلاش‌هایی که فدراسیون تیراندازی از جمله جناب قربانی رییس فدراسیون انجام دادند و حتی کارهای مربوط به روادید ما هم صادر شد، اما متاسفانه به دلیل نبود بلیت هواپیما در کلیه مسیرهای منتهی به کره‌جنوبی از اعزام به این مسابقات بازماندیم. خیلی خوب می‌شد در این مسابقات باشیم زیرا آخرین مسابقه پیش از قهرمانی جهان، رقابت‌های کره‌جنوبی است. تیم چین با 38 و هندوستان با 36 تیرانداز به این مسابقه خواهند آمد و این 2 کشور جزو رقبای اصلی ما بودند که می‌توانستند محک خوبی برای تیراندازان ما باشد تا هم عملکرد فنی ورزشکاران خودمان را با سایر تیرانداز مقایسه کنیم و هم بتوانند رنک خود را در نکینگ جهانی حفظ کنند. متاسفانه علی‌رغم تمام تلاش‌ها این امر صورت نگرفت.

وی درباره برنامه‌های آینده تیم ملی گفت: پس از فرصت از دست رفتن برای جام‌جهانی کره‌جنوبی، در برنامه آینده ما این گنجانده شده 2 اردوی برون مرزی در هانوفر آلمان و یکی از کشورهای اروپایی جهت تأمین فشنگ و تجهیزات برای تیراندازان و همچنین آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در قهرمانی جهان داشته باشیم. زمان هر کدام از اردوها بین 10 تا 12 روز در نظر گرفته شده است.

سرمربی تیم ملی تپانچه در پاسخ به این سوال که برای قهرمانی جهان چه توقعی از تیم باید داشته باشیم، گفت: تمام تلاش ما این است تیم تپانچه به نقطه اوج خودش برسد و به آن آمادگی مدنظر برسد تا در مسابقات عملکرد خوبی از خودمان به نمایش بگذاریم. خداراشکر در این مدت حمایت‌های خوبی از طرف فدراسیون از سمت تپانچه برای ما شده اما باز نیاز است مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به رشته‌ای که المپیکی و به مدال طلای المپیک هم رسیده است نگاه ویژه‌تری به این تیم از این 2 نهاد صورت گیرد. 

انتهای پیام/

کدخبر: 801991 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟