کودتا بخاطر کی‌روش؟/ موافقان و مخالفان اسکوچیچ در تیم ملی مشخص شدند

به گزارش رکنا، از گوشه و کنار خبر می‌رسد تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مدیریت ضعیف مسئولان و همچنین فعالیت‌های زیرپوستی کارلوس کیروش دچار دودستگی شده است.

برخی از بازیکنان خواستار بازگشت کی‌روش هستند و در این بین در اردوی تیم ملی شایعاتی را به راه انداخته و حتی با برخی از مسئولان کشور هم تماس گرفته‌اند.

از سوی دیگر برخی بازیکنان معتقدند بازیکن باید تمام تمرکزش روی تمرین باشد و از کادرفنی فعلی تیم ملی حمایت می‌کنند.

طبق شنیده‌ها خود کی‌روش هم از این اتفاقات تا حد زیادی مطلع بوده و حتی شایعه شده برخی بازیکنان به طور مداوم با وی در ارتباط هستند.

مربی پرادعایی که بدون تیم مانده و در کلمبیا بیلان فاجعه‌ای از خود به جا گذاشت و نتوانست مصر را هم با محمد صلاح به جام جهانی برساند، سوادی بازگشت به فوتبال ایران و دریافت پول‌های بیت‌المال را در سر دارد.

طبق شنیده‌ها مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فر و احسان حاج صفی به شدت پیگیر بازگشت کی‌روش هستند اما بازیکنانی مانند سردار آزمون، شجاع خلیل‌زاده، احمد نورالهی و علی قلی‌زاده از اسکوچیچ حمایت می‌کنند.

اگر فدراسیون فوتبال یک بار برای همیشه به طور قاطع موضع خود را اعلام کند، دیگر دودستگی در تیم ملی بوجود نمی‌آید و بازیکنان تمام تمرکز خود را معطوف موفقیت در جام جهانی می‌کنند.

امیدواریم این موضوع هرچه زودتر ختم به خیر شده تا تیم ملی متضرر نشود و بتوانیم در جام جهانی عملکرد قابل دفاعی داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

 

کدخبر: 801665 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟