مهدی: خطری فوتبال باشگاهی ایران را تهدید نمی‌کند/ رسمیت هیات رییسه چه ارتباطی به حذف تیم‌ها از آسیا دارد؟

سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص وضعیت نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار رکنا، گفت: با توجه به اینکه در سال‌جاری جام‌جهانی برگزار می‌شود و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برگزار نخواهد شد باید صبر کنیم تا سال 2023 که بتوانیم برای حضور در این رقابت‌ها نمایندگان خود را معرفی کنیم.

وی افزود: با توجه به اظهار نظر برخی درباره تهدید کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص از رسمیت افتادن هیات رییسه فدراسیون، باید این نکته را متذکر شوم که هیچ خطری مارا تهدید نمی‌کند و یک راه حل این است که تیم‌های استقلال و نساجی به عنوان قهرمان لیگ و جام حذفی به AFC معرفی شوند و همچنین تیم‌های قهرمان لیگ و حذفی سال آینده به عنوان دو سهمیه دیگر در مجموع 4 تیم ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان سال 2023 را تشکیل دهند. البته راه‌های دیگری هم هست که سعی می‌کنیم با برگزاری جلسه‌ای ترجیأ قبل از شروع لیگ امسال تعیین و تکلیف کینم و تدارک لازم را برای معرفی نمایندگان ایران داشته باشیم.

مهدی همچنین درباره وضعیت حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان سال آینده گفت: این وضعیت برای همه تیم‌های ما وجود دارد و کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باید تمامی مدارک موجود تیم‌ها را بررسی و نسبت به معرفی تیم‌های حایز شرایط اقدام لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

کدخبر: 800911 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟