کیهانی: از بازگشت دوباره به میادین خوشحالم/ برخی دوستان خیلی به من کمک کردند

حسین کیهانی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص بازگشت دوباره خود به دوومیدانی پس از پایان دوران محرومیت چهار ساله خود اظهار کرد: در ابتدا خیلی خوشحالم که دوران محرومیت چهار ساله‌ام به پایان رسید و این فرصت دوباره نصیبم شد تا دوباره به میادین برگردم. در این مدت آقایان فرزاد شارکی به همراه جناب اردیبهشت در فدراسیون پزشکی ورزشی خیلی پیگیر کارهای من بودند تا هر چه زودتر دوران محرومیتم به اتمام برسد.

وی افزود: مهم‌تر از همه اینکه رییس فدراسیون نیز به واسطه سفری که دهلان الحمد رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا به مشهد برای حضور در جام بین‌المللی امام رضا (ع) داشت، رایزنی‌های خوبی با او داشت تا مدت باقیمانده محرومیتم که تا پایان دی ماه سال جاری بود بخشیده شود و خوشبختانه دهلان الحمد هم این قول را داد تا با مکاتبات انجام شده با فدراسیون جهانی شرایط برای بازگشت دوباره‌ام به میادین فراهم شود.

قهرمان دوومیدانی بازی‌های آسیایی جاکارتا تصریح کرد: سال آینده مسابقات مهمی پیش‌روی دوومیدانی است از جمله بازی‌های آسیایی هانگژو و همچنین کسب سهمیه المپیک و درخواست ما از رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا این بود که شرایطی مهیا شود تا بتوانم برای سال جاری در چند مسابقه حضور پیدا کنم تا بدنم دوباره در شرایط مسابقه ای قرار گیرد که خوشبختانه با موافقت مواجه شد. امیدوارم بتوانم پس از بازگشت دوباره به دوومیدانی نماینده خوبی برای کشورم باشم و بهترین عملکرد را به نمایش بگذارم.

انتهای پیام/

کدخبر: 800580 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟