عربشاهی: پرسپولیس به یک خانه تکانی اساسی نیاز داشت

ضیا عربشاهی  در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص عملکرد باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: علی رغم انتقادهای که در روزهای نخست به رضا درویش مدیرعامل باشگاه می‌شد. وی در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته و توانسته است بازیکنان خوبی را جذب کند. به نظرم وی شناخت خوبی از فوتبال دارد. او می‌تواند آینده خوب و روشنی را برای پرسپولیس رقم بزند و امیدوارم روزهای خوب این تیم بار دیگر تکرار شود. 

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بازیکنان خوبی جذب پرسپولیس شده‌اند که بیشتر آن‌ها ملی‌پوش هستند. هر چند پرسپولیس در برخی از پست‌ها نیاز به جذب بازیکن دارد تا خود را تقویت کند. اما در هر صورت بیشتر بازیکنانی که در لیست گل‌محمدی بودند جذب شدند و او دیگر نمی‌تواند بهانه‌ای داشته باشد. 

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد تغییرات به وجود آمده در این تیم گفت: باید بگویم که پرسپولیس نیاز به یک خانه تکانی اساسی داشت تا خون تازه‌ای در رگ‌های این تیم جریان پیدا کند. این تغییرات لازم بود و در آینده می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. 

عربشاهی در خصوص بازارگرمی برخی از بازیکنان به همراه مدیربرنامه‌های آن‌ها و همچنین افزایش قیمت بازیکنان اظهار داشت: این بازارگرمی‌ها و در نتیجه مبالغ بالایی که مطرح می‌شود؛ مربوط به مدیربرنامه‌هاست که به دنبال دلالی و گرفتن پول بیشتر هستند. همین موضوع بی‌جهت قیمت بازیکنان را افزایش داده و فوتبال ما را از مسیر درست خود خارج کرده است. از طرفی نیز برخی از مدیران نیز در این میان با این مدیربرنامه‌ها همکاری می‌کنند. از طرفی نیز جز چند باشگاه صنعتی، ما باقی باشگاه‌ها از منابع مالی خوبی برخودار نیستند و همین موضوع یک جنگ نا برابر را به راه انداخته و باشگاه‌های صنعتی برای جذب بازیکنان مدنظر خود با قیمت‌های نجومی بازار نقل و انتقالات را به هم می‌زنند. 

وی در پایان در مورد خداحافظی سید جلال حسینی از میادین گفت: «سید جلال حسینی» در 40 سالگی هم بهترین مدافع پرسپولیس و لیگ بود و عملکرد خوبی را از خود نشان داد و من معتقد هستم او همچنان می‌توانست در میادین حاضر باشد. اما او در این خصوص تصمیم‌گیرنده بود و ما باید به نظر او احترام بگذاریم. امیدوارم وی در عرصه مربیگری نیز همانند زمان حضورش در میادین موفق باشد. 

انتهای پیام/

کدخبر: 800374 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟