دومین مهاجم مدنظر پرسپولیس مشخص شد/ بازگشت بازیکن خارجی به استقلال

به گزارش رکنا، امروز (یکشنبه) اتفاقاتی زیادی در بازار نقل و انتقالات لیگ برتر (جام خلیج‌فارس) و همچنین خارج از ایران رخ داد که در ادامه از زیر نظر می‌گذرانید:

*«هال سیتی نیوز» خبر داد هال سیتی با «کوئینز پارک رنجرز» برای به خدمت گرفتن «تایلر رابرتز»، مهاجم لیدز یونایتد وارد رقابت شد.

*کار رامتین سلیمان‌زاده در آلومینیوم به پایان رسید. مدافع تنومندی که فصل گذشته یکی از بهترین‌های لیگ بود، پس از 4 فصل حضور در ایرالکو از جمع اراکی‌ها جدا شد.

*کاوه رضایی تا سه شنبه برای عقد قرارداد با استقلال وارد ایران می‌شود.

*پس از جدایی سلیمان‌زاده، آلومینیوم به سراغ سیدمهران موسوی مدافع فولاد رفت و طرفین در مذاکراتشان به توافق رسیدند تا شاگرد سابق نکونام فصل بعد را در اراک توپ بزند.

*نوراللهی جانشین رضا اسدی در پرسپولیس می‌شود؟

*باشگاه پرسپولیس رسما خواهان امیر شهیم شد.

*رافائل سیلوا» مدافع برزیلی فصل گذشته الفیصلی عربستان که در نقل و انتقالات زمستانی و در شرایطی به استقلال پیوست، چندی پیش با انتشار متنی در صفحه شخصی خود از هواداران استقلال خداحافظی کرد اما به نظر می‌رسد این پایان کار او با آبی‌ها نیست. این بازیکن، با مسئولین باشگاه بر سر مبلغ 450 هزار دلار به توافق رسیده فصل آینده نیز در این تیم ماندنی است. استقلالی‌ها ترجیح می‌دهند این بازیکن برزیلی را در تیم خود حفظ کنند و احتمال ماندن او در جمع آبی‌پوشان پایتخت وجود دارد.

*پس از جذب داروین نونز و کالوین رمزی، حالا باشگاه لیورپول رسمأ اعلام کرد برای خرید فابیو کاروالیو، ستاره هجومی فولام به توافق رسیده است. کاروالیو با زدن 10 گل و ارسال هشت پاس، عملکرد درخشانی در فصل گذشته ارائه داده و بدین ترتیب مورد توجه یورگن کلوپ قرار گرفت. فابیو کاروالیو در ترکیب لیورپول شماره 28 را به تن خواهد کرد.

*سپاهان 3 خرید خارجی در دستور کار دارد.

*چلسی خواهان خرید فرانکی دی‌یونگ ستاره هلندی بارسلونا شد.

*کاسیانو با پرسپولیس به توافق نهایی رسید.

انتهای پیام/

کدخبر: 799720 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟