تراکتور منتظر تصمیم آلومینیوم

به گزارش رکنا، بازیکن تیم آلومینیوم مورد توجه تیم تراکتور قرار گرفته و در مقابل هم این باشگاه تبریزی صدور رضایت‌نامه حسین پورحمیدی، دروازه‌بان تحت قرارداد خود برای تیم آلومینیوم را منوط به جذب پوریا آریاکیا دانسته است.

این در حالی است که تراکتوری‌ها برای صدور رضایت‌نامه این دروازه‌بان برای تیم مس رفسنجان مبلغی در حدود ۱۱ میلیارد تومان خواستار شدند. در حالی که این مبلغ برای تیم آلومینیوم 5 میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

پس از این اتفاق پوریا آریاکیا مدافع تیم فوتبال آلومینیوم در گفت‌وگو رکنا، در مورد این اتفاق اظهار داشت: من تحت قرارداد تیم آلومینیوم هستم و هنوز یک فصل دیگر از قراردادم با این باشگاه باقی است از این رو هر تصمیمی باشگاه بگیرد، از آن تمکین خواهم کرد.

وی در ادامه با اشاره به این که پیشنهادات دیگری هم دریافت کرده است، تاکید کرد: پیش از تراکتور پیشنهادات دیگری داشتم اما باشگاه با جداییم مخالفت کرد. پس از آن متوجه شدم در خصوص تعویض من و پورحمیدی مذاکراتی صورت گرفته و حتی مسئولان تراکتور برای جذب من خیلی تلاش کرده‌اند. باید بگویم تصمیم با من نیست. چه مایل به جدایی باشم و چه نباشم باید منتظر تصمیم نهای مسئولان باشگاه آلومینیوم بمانم.

انتهای پیام/

کدخبر: 799215 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟