علوی: شیمبا در لیست نکونام نبود/ پهلوان را به استقلال بدهیم؟ هنوز تصمیم نگرفتیم

محمد علوی در گفت‌وگو با رکنا، در مورد آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: بازیکنان به خواست نکونام و با نظر فنی این مربی جذب شدند. حتی نفراتی که از تیم جدا شدند نیز با همین تفکر جدا شدند. در مورد شیمبا باید بگویم که نکونام او را نخواست و با وجود عملکرد خوبی که داشت این سلیقه هاست که تعیین می‌کند. از این رو ما با سلیقه سرمربی پیش می‌رویم. به زودی اردوی ما در تهران آغاز می‌شود و تمرینات را از سر می‌گیریم. 

وی در مورد پیشنهاد استقلال برای احسان پهلوان و شرایط انتقال وریا غفوری به فولاد تصریح کرد: دلیلی برای همکاری با استقلال نمی‌بینیم. البته باشگاه فولاد در حال بررسی این پیشنهاد است و هنوز تصمیمی برای همکاری نداریم. ما اطلاعی از پیشنهاد استقلال برای این بازیکن نداشتیم. از این رو باید روی این پیشنهاد فکر کنیم. در نتیجه هنوز هیچ چیز معلوم نیست و باید منتظر بررسی این پیشنهاد و تصمیم کادر فنی و مدیریت بود. در مورد وریا هم هنوز هیچ چیز معلوم نیست.

مدیر تیم فولاد در مورد سقوط الفیصلی عربستان، رقیب تیم فولاد در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: خبر خوب و خوشایندی بود . این برای ما اتفاق خوب است. البته نمی‌توان ریسک کرد و نباید آنها را دست کم بگیریم. در فوتبال بدترین چیز از پیش برنده دانستن است. ما حواسمان هست که آنها می‌توانند خطرناک ظاهر شوند و قطعا حمایت های فدراسیون عربستان را در لیگ قهرمانان آسیا به همراه خواهد داشت. از این رو با وجود این که از این اتفاق خوشحالیم ولی حریف را دست کم نمی‌گیریم.

علوی با اشاره به این که تیم دوم پرسپولیس نیستند گفت: نکونام استقلالی است و نمی‌توانیم بگوییم ما به جذب پرسپولیسی‌ها تمایل داریم. درست است گه گرشاسبی  قبلا مدیرعامل پرسپولیس بوده است ولی مربی، بازیکنانی را جذب می‌کند که به کارش بیاید و بعدها بتوانند پاسخگوی نتایبج تیمش باشد. از این رو نباید فولاد را به تمایلات رنگی متهم کرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 799213 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟