روشن: ساپینتو کمدین است/ سرمربی استقلال قول ۴ قهرمانی داده؟ او آدم عاقلی نیست

حسن روشن در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص سرمربی پرتغالی استقلال اظهار داشت: مربی جدید استقلال را اصلا نمی‌شناسم ولی شنیده ام کمدین است! کارهایی که ایشان کرده اند بیشتر شبیه یک کمدین است تا مربی! مثلا داور برای تیم حریف پنالتی گرفته است به وسط زمین رفته اند و خوابیده اند!کارهایی می‌کنند که حتما ما هم شاهدش خواهیم بود. 

وی افزود: الان نمی‌توانیم نظری در خصوص او بدهیم چون او را نمی‌شناسیم ولی نحوه انتخابشان را متوجه میشدیم، می‌توانستیم در موردش صحبت کنیم. مربیگری امسال استقلال مصیبت است امسال هرکسی سرمربی باشد و تنها باشد پدرش درآمده است!اینکه ساپینتو گفته برای استقلال ۴ قهرمانی می آورم نشان می‌دهد آدم عاقلی نیست! 

پیشکسوت استقلال در رابطه با عملکرد مدیرعامل استقلال و شائبه حضور او در فدراسیون جدید عنوان کرد:  آجورلو سال گذشته عملکرد بدی نداشته و مدیریت معقول و قابل قبولی در استقلال داشته است اما در رابطه با این که گفته می‌شود ممکن است به فدراسیون فوتبال برود ایشان چون سپاهی هستند و سپاه تحریم است احتمال دارد فیفا نپذیرد!

روشن در خصوص انتخاب دستیار ایرانی برای ساپینتو بیان کرد: هر کدام از پیشکسوتانی که علاقه دارند به استقلال کمک کنند، لیاقت نشستن روی نیمکت استقلال را دارند. باید دید تفکرات و سیستم بازی کدام یک از آنان به تفکرات ساپینتو نزدیک است.

وی درباره نقل‌و‌انتقالات استقلال گفت: با آوردن بازیکن معروف به استقلال مخالفم. تجربه نشان می‌دهد بازیکنان ملی‌پوش ازنظر بازی، مسائل مالی و.. اشباح شده اند.تیم‌هایی که بازیکنان جوان می‌گیرند و ۳،۴ ساله قرارداد می‌بندند به مراتب موفق تر هستند. ما هر چه می گوییم این ها باز کار خودشان را می کنند می توانند نظرات رو گوش کنند شاید به دردشان خورد. شهباززاده بالای ۳۰ سال سن دارد به جای او می توانستند چند بازیکن جوان جذب کنند و با جوانگرایی وعده قهرمانی در دو، سه سال آینده بدهند.

انتهای پیام/

کدخبر: 797174 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟