کلهر: پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی است/ یحیی حق دارد دستیارانش را تغییر دهد

محمود کلهر در گفت‌گو با رکنا، در خصوص شرایط پرسپولیس بعد از جذب سعید صادقی گفت: پرسپولیس نفرات بسیار خوبی را به خدمت گرفته تا یحیی گل‌محمدی بتواند با این نفرات قهرمان لیگ شود. امیدوارم تعامل بیشتری بین کادر فنی و مدیریت انجام شود چون اگر این اتفاق بیافتد می‌تواند مجدد قهرمانی لیگ برتر را کسب کند.

او در خصوص شانس قهرمانی سرخپوشان تهرانی با توجه به بازیکنان جذب شده گفت: در حال حاضر نمی‌شود پیشبینی کرد اما امیدوارم تدارک و آماده‌سازی پیش فصل هرچه زودتر انجام شود. پرسپولیس سال گذشته نیم فصل اول نتایج خوبی کسب نکرد و یکی از علت‌های عدم قهرمانی، دیر بسته شدن تیم و تاخیر در تشکیل اردوی آماده‌سازی بود. در مجموع تیم ما امسال شانس اصلی قهرمانی است.

هافبک سال‌های دور پرسپولیس درخصصوص پست شماره 10 در این تیم گفت: در این پست سروش رفیعی جذب شده که اگر این بازیکن در آمادگی مطلوب باشد می‌تواند تاثیر زیادی روی عملکرد پرسپولیس داشته باشد. تیم به بازیکنانی نیاز دارد که زمانی که بازی گره میخورد کارگشا باشند و روند را به سود شاگردان گل‌محمدی تغییر دهند.

وی درخصوص مسائل حاشیه‌ای به وجود آمده در جذب سعید صادقی و اعتراضاتی که استقلالی ها داشتند گفت: حواشی زیادی وجود دارد اما فکر نمی‌کنم این اتفاقات به فوتبالمان کمک کند. به طور حتم قراردادهایی که بسته می‌شود شکل بهتری پیدا کرده و برخی‌ها هم دنبال این هستند که موفقیت پرسپولیس در نقل‌وانتقالات را زیر سوال ببرند.

کلهر در خصوص انتخاب دستیاران گل‌محمدی گفت: حق یک سرمربی است که دستیارانش را انتخاب کند و خود یحیی بهتر از هرکسی می تواند در  این زمینه اظهار نظر کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 796693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟