قاسم‌پور: اگر شرایط برای منصوریان مهیا نیست، صنعت‌نفت را ترک کند!

ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص سمت جدیدش به عنوان مدیر فنی صنعت‌نفت آبادان گفت: من در این شهر بزرگ شده‌ام و خوشحالم دوباره به این شهر برگشتم. من با آبادان خاطرات خوبی دارم و امیدوارم بتوانم به این تیم کمک کنم.

وی درباره سرمربی آینده صنعت نفت گفت: فعلا که گزینه اول علیرضا منصوریان است و حالا باید با گزینه‌های دیگر هم صحبت شود تا تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم. معرفی و نظارت برای انتخاب سرمربی کار من نیست ولی برای هر بازیکن و تمامی دستیاران سرمربی باید از کانال من رد شوند و به شدت روی این قضیه نظارت دارم. آقای منصوریان قرار بود در جلسه هفته قبل در جمع ما برای مذاکره باشد که متاسفانه نیامدند و باید دید هیات مدیره در این مورد چه تصمیمی خواهد گرفت.

قاسمپور درباره صحبت‌های شب گذشته منصوریان در خصوص اینکه شرایط برای من در آبادان فراهم نیست افزود: اگر این طور است پس چرا دوست دارد با این تیم کار کند؟ من به عنوان نفر اول کمیته فنی این تیم شرح وظایفی دارم و سعی می‌کنم با تمام وجود از پس آن بربیایم. اینطور نیست که یک اتفاق فنی اینجا رخ دهد و ما از آن بی اطلاع باشیم و مطمئن باشید با تمام وجود برای تیم محبوبم تلاش می‌کنم.

انتهای پیام/

کدخبر: 796313 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟