عربشاهی: قیمت بازیکنان در نقل‌وانتقالات منطقی نیست/ باید یک پرسپولیسی دستیار گل‌محمدی شود

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص شرایط پرسپولیس  گفت: امسال با گرفتن بازیکنایی که مد نظر  یحیی بود نیازهای کادر فنی رفع شد اما متاسفانه رقم قرارداد بازیکنان به شدت بالا رفته و تنها 4 الی 5 تیم توانایی جذب بازیکن با این ارقام را دارند. به نظرم قیمت بازیکنان اصلا منطقی نیست.

او در ادامه تصریح کرد: چند ایجنت رقم‌های فوتبالی‌ها را تعیین می‌کنند حتی بعضی مربیان و بازیکنان برای جلوگیری از فشار هواداران مطیع این دلال‌ها می‌شوند. بازیکنی تا چند سال پیش آرزویش بوده که در تیم‌های بزرگ مثل پرسپولیس و استقلال بازی کند ، حالا مطیع رقم پیشنهادی واسطه‌ها شده و شرط می‌گذارد. متاسفانه به دلیل شوی رسانه‌ای و کمبود اطلاعات برخی هواداران قیمت برخی‌ها روزانه بالا می‌رود که این اصلا به صلاح فوتبال نیست.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص جدایی دستیاران یحیی گل‌محمدی گفت: کادر فنی زحمات و خدماتی ارائه دادند اما بعضی مسائل باعث شد تا جدا شوند. تیم ما پیشکسوتان بزرگی دارد که می‌توانند به تیم کمک کنند اما اسامی که ما در فضای مجازی میبینیم واقعا عجیب هستند و امیدوارم مربیانی از دل خانواده بزرگ پرسپولیس به این تیم اضافه شوند. باید یک پرسپولسی جانشینی مطهری شود و اگر اتفاقی غیر از این رخ دهد جای تعجب دارد.

عربشاهی در پایان  تصریح کرد: درویش مدیری فوتبالی است و به این مسائل اشراف کامل دارد و امیدوارم یحیی و درویش اجازه ندهند برخی آقایان با تحت فشار گذاشتن پرسپولیس، خود را به باشگاه تحمیل کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 795835 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟