شریعتی: عملکرد وزارت ورزش‌وجوانان ضعیف است/ استیضاح وزیر؟ رای من مثبت است
حجم ویدیو: 66.40M | مدت زمان ویدیو: 00:04:16

به گزارش رکنا، غلامرضا شریعتی نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران مجلس در خصوص عملکرد وزیر ورزش و جوانان با خبرنگار رکنا به گفت‌وگو نشست که مشروح این مصاحبه را در ادامه از زیر نظر می‌گذرانید:

* آقای شریعتی، نظر شما در خصوص عملکرد حمید سجادی در 10 ماه که از دوران حضورش در وزارت ورزش می‌گذرد چیست؟

متاسفانه در این 10 ماه که از دوران سجادی در ورزش گذشته، در استان مازندران به ویژه در حوزه انتخابی بنده شاهد هستیم، کوچکترین قدمی در جهت پیشبرد پروژه‌های عمرانی برداشته نشده است. علی‌رغم اینکه 2 بار با وی ملاقات کرده و مکاتباتی هم داشته‌ایم، متاسفانه در احیای پروژه‌هایی که چند سال از کلنگ زنی آنها گذشته، یا نیمه‌کاره مانده و بالای 80 در صد پیشرفت فیزیکی داشتند، ضعیف عمل شده. فکر می‌کنم گلایه‌ای که بنده از وزارت ورزش‌وجوانان دارم،  اکثر همکاران هم از وزیر داشته باشند و بدون تعارف وزیر ورزش در پروژه های عمرانی ضعیف عمل کرده است.

*آیا وزیر ورزش بودجه کافی را برای اداره ورزش در اختیار داشته است؟

یکی از سیاست‌های اساسی دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره دولت قبل است؛ مخصوصا پروژه‌هایی که بالای 80 درصد پیشرفت داشته‌اند که این موضوع در سفرهای استانی رییس جمهور مورد عنایت ویژه ایشان قرار داشته است. نمی‌توانم بگوییم هیچ بودجه‌ای برای وزارت ورزش قائل نشده‌ایم. در سفرهای رییس جمهور عنایت ویژه‌ای به طرح های ورزشی شده اما وزارت ورزش منفعلانه برخورد می‌کند و به نظر من در این 10 ماه هیچ اتفاقی خاصی نیفتاده و نمره من به عملکرد وزیر ورزش ضعیف است.

* آیا ممکن است کار وزیر ورزش و جوانان به استیضاح برسد؟

اگر همکاران من این علاقه‌مندی رو برای استیضاح وزیر نشان دهند، حتما رای من مثبت خواهد بود چون همانطور که گفتم عملکرد سجادی را ضعیف ارزیابی می‌کنم.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 795355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟