آرای انضباطی فوتبال و فوتبال ساحلی صادر شد

به گزارش رکنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته انضباطی: 

*دیدار تیم‌های مقاومت آستارا و آرتام تبریز برگزار و از سوی میلاد عالی، تدارکات تیم آرتام تبریز تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

*تیم آرتام تبریز به دلیل داشتن 6 بازیکن اخطاری باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*مسابقه تیم‌های اتحاد کامیاران و پانیک تالش برگزار شد و از سوی مهدی الهی، عوامل منتسب تیم اتحاد کامیاران تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال تیم حریف رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم پانیک تالش به دلیل داشتن 9بازیکن اخطاری باید 90 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

سینا اسدی، بازیکن تیم اتحاد کامیاران به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به 4 جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

همچنین حسین عباسی، بازیکن تیم اتحاد کامیاران به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است.

*دیدار دو تیم استقلال خوزستان و پدیده گناوه از سری رقابت‌های لیگ فوتبال ساحلی برگزار شد. پیروز شرفی، علی یاوی، احد فالحی (بازیکنان تیم پدیده گناوه) به دلیل بدرفتاری مقابل مقام رسمی داور، هر کدام جداگانه به مدت 3 جلسه از همراهی تیم خود محروم هستند و هر نفر باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کنند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

تیم پدیده گناوه به دلیل سوء رفتار تیمی و رفتار غیر ورزشی کادر و نیمکت نسبت به داوران مسابقه، به جریمه نقدی 50 میلیون ریالی محکوم شد.

توفیق عیاشی، بازیکن تیم استقلال خوزستان نیز به دلیل بدرفتاری و ایراد صدمه بدنی عمدی نسبت به داور که همین علت با قرار دستور موقت کمیته انضباطی مواجه شد، به سه ماه محرومیت از همراهی تیم با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. با صدور این رای از دستور موقت صادره رفع اثر می‌شود. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

انتهای پیام/

کدخبر: 794557 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟