سراج: هیات مدیره در مورد منصوریان به توافق رسید/ با مهاجری مذاکره‌ای نداشتیم

«بهنام سراج» در گفت‌وگو با رکنا، در مورد انتخاب سرمربی تیم صنعت نفت و جلسه اخیر هیئت مدیره این باشگاه اظهار داشت: جلسه هیات مدیره باشگاه صنعت‌نفت آبادان تشکیل شد و اعضای به ادامه همکاری با علیرضا منصوریان تاکید کردند. به این ترتیب طی هفته جاری مذاکراتی با این مربی انجام شد و قرار است به زودی در مورد او تصمیم بگیرند. اولویت برای ما ادامه همکاری با این مربی است چرا که هم جو فوتبال در آبادان را می‌شناسد و درک می کند، هم هواداران از او راضی هستند و هم نتایج قابل قبولی گرفت و با مشکلاتی که وجود داشت عملکردش بد نبود.

وی در مورد تمایل برخی اعضای هیات مدیره این باشگاه به همکاری با «رضا مهاجری» تاکید کرد: مهاجری اصلا جزو گزینه‌های ما نیست و ما مکاتبه یا مذاکره‌‌ای با او نداشتیم. با این حال با منصوریان صحبت کردیم و قرار است به ما جواب بدهد. از این رو روز چهارشنبه جلسه‌ای در همین خصوص در تهران برگزار می‌شود و اعضای هیات مدیره در مورد سرمربی و برنامه‌های آماده‌سازی تیم تصمیم می‌گیرند.

مدیرتیم صنعت نفت با اشاره به این که تلاش‌ها برای تامین بودجه این تیم ادامه دارد تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های منصوریان بودجه تیم صنعت نفت است. فصل قبل او به خاطر مسائل مالی خیلی اذیت شد و بارها از این بابت صدمه دیدیم. از این رو اینبار قصد داریم طی همکاری با چند اسپانسر پیش از شروع مسابقات بخشی از بودجه را تامین کنیم و با خیال راحت‌تری فصل را آغاز کنیم. بیش از این در مرد مسائل مالی نمی‌دانم چرا که بحث‌های کلان در حیطه کاری هیئت مدیره است.

انتهای پیام/

کدخبر: 794530 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟