گل‌گهر به دنبال کاپیتان پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، باشگاه گل گهر سیرجان که در لیگ بیست و یکم یکی از باشگاه خبرساز و پر سر و صدا لیگ بود به تازگی فعالیت خود را در فصل نقل‌وانتقالات آغاز کرده است. سیرجانی‌ها بعد از اینکه در رقابت با سرخابی‌ها موفق شدند محمد خدابنده‌لو هافبک باشگاه ذوب‌آهن و تیم امید ایران را به خدمت بگیرند؛ به دنبال آن هستند تا در لیگ بیست و دوم شاکله اصلی تیم خود را حفظ کنند.

از همین رو مدیران سیرجانی طی مذاکراتی که داشته‌اند موفق شدند قرارداد علیرضا علیزاده، محسن فروزان، نوید عاشوری و امین پورعلی را تمدید کنند. حالا سیرجانی‌ها به دنبال تقویت خود در فصل نقل‌وانتقالات هستند. این تیم با توجه به مخارجی که در طی این 2 سال داشته است به نظر می‌رسد بار دیگر قصد دارد تا چند انتقال بزرگ را به نام خود رقم بزند.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که امیر قلعه‌نویی به شدت خواهان جذب امید عالیشاه است که به تازگی با خداحافظی سید جلال حسینی از مستطیل سبز حالا کاپیتان اول سرخ‌پوشان است. گفته می‌شود مدیران سیرجانی نیز در صدد هستند تا مذاکرات خود را با عالیشاه آغاز کنند و برای جذب کاپیتان پرسپولیس در این تابستان شانس خود را امتحان کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 794336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟