مهدوی: هیچ تیمی در نقل وانتقالات به گرد پای پرسپولیس نمی‌رسد/ پولی که یحیی گرفته نوش جانش!

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط پرسپولیس در فصل جاری اظهار کرد: جای تبریک به مدیریت باشگاه بزرگ پرسپولیس دارد که یکی پس از دیگری در حال صید ستاره‌های بزرگ ایران هستند. با این شرایط امسال باید از آن فصل‌هایی باشد چند هفته زودتر جشن قهرمانی گرفت. امیدوارم خیلی زود با حضور در تمرینات و همچنین تدارک بازی های دوستانه با تجربه‌های تیم و جوانان با هم هماهنگ شوند تا فوتبالی که در شان پرسپولیس است را ارائه بدهند. نفراتی که جذب شدند را می‌توان از خریدهای بزرگ لیگ قلمداد کرد، فکر نمی‌کنم هیچ تیمی در نقل و انتقالات به گرد پای پرسپولیس برسد. ​هواداران امسال باید از صفر تا صد ورزشگاه را پر کنند و از تیم حمایت کنند.

وی افزود:سروش رفیعی و بیرانوند سابقه بازی در پرسپولیس را دارند و قطعاً به این تیم کمک خواهند کرد. مرتضی پورعلی‌گنجی هم مدافع باتجربه‌ای است. دانیال اسماعیلی‌فر نیز در لیگ سال قبل عملکرد خوبی داشت و امیدوارم در پرسپولیس هم موفق باشد. یک مربی هیچوقت دوست ندارد برای تیمش بازیکن ضعیف انتخاب کند و قطعاً همه مربیان دوست دارند برای نتیجه گرفتن تیم‌شان، بهترین نفرات را در اختیار داشته باشند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص بازیکنانی هم که جدا شده‌اند، گفت: بالاخره در فوتبال حرفه‌ای دنیا باید مربی و بازیکن در هر لحظه کوله پشتی همراهشان باشد زیرا مسائلی که در زمین اتفاق می‌افتد توسط مربی و بازیکن رقم می‌خورد. کادرفنی تشخیص می‌دهد چه کسی به درد تیم می‌خورد و نباید به توانایی فنی سرمربی شک کرد. 

مهدوی در واکنش به صحبت‌های رضا درویش و اینکه وی مبلغ قرارداد گل‌محمدی را رسانه‌ای کرد، اینطور پاسخ داد: حقیقت امر این است مبلغ قرارداد ربطی به عدد آمار ارقام ندارد، اگر در فوتبال حرفه‌ای، کشورهای مختلف مبادرت به فاش شدن مبالغ قرارداد خود می‌کنند تنها به دلیل مسائل مالیاتی است. به نظرم این مبلغ نوش جان یحیی باشد هر چند باز هم خیلی کم گرفته است، زیرا 40 میلیارد رقمی نیست و باید حداقل 5 میلیون یورو می‌گرفت. حتی فرهاد مجیدی هم پول زیادی از امارات نگرفت زیرا از تیم قهرمان لیگ ایران به امارات رفته بود و باید مبلغی بیشتر از آن چیزی که توافق کرده بودند دریافت می‌کرد. 

انتهای پیام/

کدخبر: 794118 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟