آمار ضعیف خط حمله پرسپولیس در لیگ بیست‌ویکم/ تمام مهاجمان رفتنی شدند؟

به گزارش رکنا، تیم فوتبال پرسپولیس که لیگ بیست‌ویکم را با عنوان نایب قهرمانی و حواشی بسیاری پشت‌سر گذاشت، با شروع فصل نقل‌وانتقالات به دنبال تقویت تیمش به خصوص در خط هجومی برای رقابت‌های پیش رو است.

سرخپوشان در فصل گذشته با وجود 4 مهاجم ( مهدی عبدی، حامد پاکدل، تمیروف، عیسی آل کثیر) آمار گلزنی خوبی در خط حمله خود نداشتند و هافبک‌ها جور آنها را کشیدند. 4 مهاجم پرسپولیس در مجموع  17 گل به ثمر رساندند که این آمار برای تیمی که در 5 سال گذشته 3 آقای گل داشته، عملکرد ضعیفی محسوب می‌شود.

بر همین اساس یحیی گل‌محمدی به منظور تقویت خط حمله تیمش به دنبال جذب چند مهاجم مستعد و پا به توپ است. این در شرایطیست که عیسی آل‌کثیر به دلیل مصدومیت و تیمروف هم به دلیل آمار ضعیفش در خط حمله این تیم به احتمال زیاد از جمع سرخپوشان جدا خواهند شد.

حامد پاکدل هم که دیروز در دفتر باشگاه حضور پیدا کرد به دنبال دریافت رضایت‌نامه و جدایی از جمع شاگردان گل‌محمدی است.

با این وضع بنظر می‌رسد که تنها مهدی عبدی شانس بالایی برای حضور در لیست یحیی برای لیگ 22 خواهد داشت که این بازیکن هم اگر مهاجمان مدنظر کادرفنی جذب شوند، احتمالا از جمع سرخپوشان جدا می‌شود.

حال باید دید که در نهایت از این نفرات چه کسانی جزو جداشدگان قطعی خواهند بود و کادرفنی پرسپولیس برای رفع این معضل چه تصمیمی می‌گیرد.

انتهای پیام/

کدخبر: 793950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟