حسینی: منشا مثل برادر بزرگترم می‌ماند/ خوشحالم مورد توجه اسکوچیچ قرار گرفتم

«مهدی حسینی» هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان در گفت‌وگو با رکنا، درخصوص فصلی که پشت سرگذاشت اظهار داشت: امسال یکی از سخت‌ترین لیگ‌ها بود، چرا که اکثر تیم‌ها به هم نزدیک بودند 6 -7 تیم به جز استقلال که بی‌نظیر کار کرد در یک سطح قرار داشتند. مس رفسنجان هم بدون اغراق پدیده لیگ برتر بود. اگر اتفاقات بهتری برای تیم ما رقم می‌خورد به راحتی می‌توانستیم لیگ را در 4 تیم اول تمام کنیم. واقعا آقای ربیعی خیلی برای تیم زحمت کشیدند مثل یک برادر بزرگتر بالای سر بازیکنان بودند. مس رفسنجان با تکیه بر دانش فنی فوق‌العاده او فوتبال بسیار زیبایی را به نمایش گذاشت. ما حتی در بازی‌هایی هم که باختیم خیلی تیم حریف را اذیت کردیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتیم.

وی درمورد دعوت شدن به اردوی تیم ملی و حواشی آن ادامه داد: در مورد مسائلی حواشی ایجاد شده اصلا دوست ندارم صحبت کنم چرا که برگزاری این اردو درقطر با تصمیم مسئولین فدراسیون، بزرگترهای تیم صورت گرفت که بنظرم بهتر است به تصمیمات آن‌ها احترام گذاشته شود. جدا از این خیلی خوشحالم که مورد توجه آقای اسکوچیچ قرار گرفتم. ایشان به خوبی نشان دادند که به لیگ برتر توجه دارند. چرا که چند بازیکنان خیلی خوب دیگرهم مثل «سعید صادقی، آرمین سهرابیان و غیره...» را نیز به اردو دعوت کرده بودند. البته ناگفته نماند که بنظرم مس رفسنجان هم این استحقاق را داشت که چند نماینده دیگر مثل «محسن آذرباد، مجید علیاری و....» را در اردو داشته باشد. با تمام صحبت‌های مطرح شده بنظرم خیلی اردوی خوبی بود، برای اولین حضورم در کنار بازیکنان دیگر خوشحال هستم. امیدوارم که این موضوع ادامه‌دار باشد چرا که پوشیدن پیراهن تیم ملی واقعا باعث افتخارم است.

هافبک تیم فوتبال مس رفسنجان در واکنش به شکست تیم ملی ایران مقابل تیم دوم الجزایر و نگرانی کارشناسان گفت: بنظرم این اصلا حرف درستی نیست. از تیم اصلی الجزایر  فقط 4 بازیکن حضور نداشتند جایگزین‌های آن‌ها هم دست کمی از تیم اول نداشتند. به هرحال گرمای هوا وشرایط بدنی بازیکنان هم موجب شد تا نتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم. البته ناگفته نماند که این دیدار تدارکاتی بود ما برای حفظ آمادگی و هماهنگی تیمی بیشتر آن را برگذار کرده بودیم نتیجه آن هم تعیین‌کننده نیست. به شخصه خیلی به این تیم ملی امیدوار هستم. چرا که ما بازیکنان  باکیفیتی بسیاری داریم که تمامی آن‌ها در پست‌های خودشان بینظیر درجه یک هستند.

حسینی درخصوص برنامه‌اش برای فصل بعد افزود: همچنان با مس رفسنجان قرارداد دارم. با وجود چندین پیشنهاد خیلی خوب منتظر هستم تا ببینیم که درنهایت باشگاه چه تصمیمی برایم خواهدگرفت. امیدوارم که بتوانم با یک تصمیم درست به آینده فوتبالی‌ام کمک کنم.

وی درمورد درگیری با «گادوین منشا » دربازی مقابل صنعت نفت آبادان در پایان گفت: در بازی با صنعت نفت آبادان به جای پاس دادن به منشا مستقیم به سمت دروازه شوت کردم همین موضوع باعث عصبانیت گاودین شد. البته این موضوع همان روز در رختکن به طور کامل برطرف شد ما باهمدیگر آشتی کردیم. معتقدم اصلا نباید به رفتار گادوین واکنش نشان می‌دادم. چرا که او از من بزرگتر است، در تیم خیلی رابطه صمیمانه‌ای با او دارم.

انتهای پیام/

کدخبر: 793603 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟