برزگر: پرسپولیس خوب یارگیری کرده اما نگران چالش‌های مالی هستم/ سیدجلال مربی بزرگی می‌شود

محمد برزگر در گفت‌وگو با رکنا درخصوص شرایط پرسپولیس و خداحافظی کاپیتان سرخپوشان تهرانی گفت: سید جلال حسینی بازیکن تاثیرگذاری در فوتبال ایران است. او بهترین تصمیم را گرفت که در دوران اوج خداحافظی کرد و آرزو می‌کنم در ادامه راه زندگی فوتبالی و شخصی موفق باشد.

وی در ادامه درباره اضافه شدن حسینی به کادر فنی گفت: سید جلال در میان بازیکنان محبوبیت خاصی دارد و می‌تواند تجارب ارزنده‌اش را در اختیار جوان ها بگذارد و کمک حال کادر فنی باشد. این تصمیم برای پرسپولیس مفید خواهد بود چون سیدجلال روزی مربی بزرگی می‌شود.

پیشکسوت فوتبال درباره انتقاداتی که به دراگان اسکوچیچ می‌شود، گفت: اسکوچیچ در حال حاضر  بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران است. به هر حال او مدتی در فوتبال ایران حضور داشته و کاملا با بازیکنان آشناست و می‌تواند به تیم ملی کمک کند. در این زمان کوتاه باقی مانده تا جام جهانی کنار گذاشتن اسکوچیچ درست نیست.

bb05dc18-47d0-4b97-873f-40d4ef464408

برزگر درخصوص نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: پرسپولیس تا به اینجای فصل بازیکنان خوب و موثری را جذب کرده البته به بازیکنانی در پست‌های دفاع چپ و مهاجم نیاز دارد. البته یک مقدار نگران آینده هستم چون ممکن است مبالغی که برای جذب بازیکن هزینه می شود، در آینده پرسپولیس را در پرونده های مالی دچار چالش کند.

بازیکن سابق پرسپولیس در پایان تصریح کرد: به هرحال برخی تیم‌ها هزینه‌های زیادی را صرف نقل و انتقالات کردند و این موضوع کار را برای پرسپولیس سخت می‌کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 793572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟