رجبی: مدیران استقلال هر روز با اسم‌های جدید بازی می‌کنند/ قلعه‌نویی دوای درد استقلال است

رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌گو با رکنا ضمن گلایه از شرایط امروز این تیم گفت: مدیران تیم شرایط خوبی را از دست داده اند و این همه معطلی برای معرفی نفر اول کادر فنی فقط از دست دادن زمان است.

وی ادامه داد: امیدوارم این همه اتفاق‌های بد برای استقلال نا آگاهانه باشد و بی احترامی به هوادار اگر آگاهانه و تعمدی باشد ظلم است. مگر میشه در فوتبال ایران که ادعای حرفه‌ای بودن را دارد این اتفاق‌ها ادامه دار باشد؟ در باشگاه استقلال همه قبل از رفتن مجیدی از این تیم خبر داشتند و باید پلان دوم را خیلی زودتر برنامه‌ریزی می‌کردند.

وی ادامه داد: هر روز با اسامی جدید بازی می‌کنند. یکبار صحبت از الکس نوری می‌شود یکبار جواد نکونام ، یکبار رضا عنایتی و همین‌جور زمان را از دست دادند. اصلا در موضوع آلکس نوری همه می‌دانستند که مربیان دو تابعیتی برای حضور در ایران مشکل دارند. در زمان سعادتمند هم صحبت آمدن این مربی بود.

رجبی در خصوص گزینه مناسب استقلال گفت : من چند سال قبل گقتم، امروز هم می‌گویم و چند سال دیگر هم خواهم گفت که برای کادر فنی تیم‌های بزرگ ایرانی باید مربی بیاید که بتواند حاشیه‌ها را جمع کند و برای این استقلال و ارتباط خوب با لیدر و هوادار و رسانه فکر میکنم امیر قلعه‌نوئی بهترین گزینه است. اگر استقلال به فکر گزینه خارجی می‌خواهد باشد استراماچونی بهترین است، آن‌هم نه به خاطر اینکه دانش کافی کار را کاملا دارد، بلکه به خاطر اینکه با هوادار و حاشیه‌های فوتبال ایران کار کرده و به خوبی میداند چه کار کند که استرا هم به دلیل بدهی خود استقلال، آمدنش منتفی است.

انتهای پیام/

کدخبر: 793370 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟